Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
01 februari 2022
Shea Berkvens
Training Proactief en klantgericht bellen
Prettige sfeer en leuke enthousiaste trainer. Veel informatie, zeker iets van geleerd. Vooral de ervaring en voorbeelden die de trainer gaf, waren duidelijk en gaven...
9 / 10
01 februari 2022
Franka Keijzers
Training Proactief en klantgericht bellen
Aanrader. Is erg opfrissend, interessant en leerzaam.
10 / 10
01 februari 2022
Maikel Jansen
Training Omgaan met agressie
Zeer leerzame cursus.
10 / 10
01 februari 2022
Kitty de Vos
Training Omgaan met agressie
De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
10 / 10
01 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Omgaan met agressie
De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
9 / 10
27 januari 2022
Arno Wierckx
Training Persoonlijke effectiviteit
Enthousiast, leuke training waarin je op zoek gaat naar jezelf, maar ook leer hoe ik op anderen overkom.
8 / 10
26 januari 2022
Jolanda Kamycki
Training Persoonlijke effectiviteit
Interessante training om inzicht te krijgen in het eigen gedrag en met welke aanpassingen je betere communicatie met anderen kunt bewerkstelligen.
8 / 10
23 januari 2022
Dave van Oers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
De training geeft inzicht in hoe je iets het beste kunt benaderen om iets van hun gedaan te krijgen.
10 / 10
19 januari 2022
Willemijn van de Crommenacker
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Heel gevarieerde aanpak tussen meenemen in theorie en oefenen in praktijk. Aardige, respectvolle trainer; voelt mensen goed aan en voelt de groep goed aan, heeft...
8 / 10
19 januari 2022
Erik Lauwen
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Ik vind de training heel waardevol met concrete inzichten.
10 / 10
18 januari 2022
Donovan Amatirsat
Cursus Praktijkopleider
Hele goede aanpak waarbij kort en krachtig de meest belangrijkste aspecten m.b.t. praktijkopleider aanbod komen, waaronder ook enkele rollenspel oefeningen inclusief nabespreking.
9 / 10
18 januari 2022
Connie Heeren
Cursus Praktijkopleider
Heel veel gesprekstips en gedragsobservaties. DISC en Kolb-leerstijl inzetten.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Anne Veenstra
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Leerzaam en interessant.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
9 / 10
14 januari 2022
Anja Dommisse
Cursus Projectmanagement
Fijne verdeling van het programma, voldoende interactie, steeds hetzelfde groepje (werkt fijn) en een trainer die goed weet waar hij het over heeft.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou de training aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige...
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.