Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
05 juni 2024
Michel Nieuwendorp
Training Schrijven van handleiding en instructie Dit was een heel informatieve training waar je er veel van opsteekt.
8 / 10
05 juni 2024
Sylvia Giessen van der
Training Schrijven van handleiding en instructie Interessante en leerzame training. fijne kleine groep.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
18 september 2023
Catharina Visser
Training Schrijven van handleiding en instructie Dat je goede voorbeelden krijg over warrige teksten en dat je het op een simpele manier kan omschrijven naar een duidelijke instructie. En dat Klaas...
10 / 10
18 september 2023
Andrew Varkevisser
Training Schrijven van handleiding en instructie Deze cursus geeft je handvatten om betere instructie's te schrijven. Vooral praktijkgericht, beeldende voorbeelden van de medecursisten. Een eye-opener.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
9 / 10
07 juni 2022
Nick Paardekooper
Training Proactief en klantgericht bellen Goede persoonlijke begeleiding afgestemd op jouw verwachtingen en wensen. Trainer is duidelijk en kan verschillende situaties nadoen
8 / 10
01 juni 2022
Ravi Sheombar
Training Schrijven van handleiding en instructie Energieke docent, leuke groep, mooie variatie tussen theorie en praktijk oefeningen.
8 / 10
01 juni 2022
Jordy Bloem
Training Schrijven van handleiding en instructie Op een leuke manier lesgegeven. Echt wel wat handvatten meegekregen. Heb nu een hele andere kijk op het maken van handleidingen etc.
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
9 / 10
13 april 2022
Coralien van de Laar
Training Proactief en klantgericht bellen Heldere cursus waarin je veel leert, zoals wie je bent en wat voor persoon je bent naar een ander toe.
Toon meer reviews