Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Medewerker klantcontact Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Training Schrijven van handleiding en instructie Cursus Starten met zakelijk tekenen Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training De professionele telefoniste en receptioniste DISC certificeringstraining Training Verzuimmanagement Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR Incompany training Teambuilding met DISC
8 / 10
14 december 2023
Michel vd Werken
Training Actief en effectief in de OR
Heldere training, duidelijk antwoord op vragen van toepassing binnen eigen OR.
8 / 10
14 december 2023
Lisa Galama
Training Actief en effectief in de OR
Enthousiaste trainer, weet wanneer een onderwerp is afgerond en het tijd is om door te gaan naar het volgende.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
9 / 10
20 april 2023
Pieter Hogervorst
Training Actief en effectief in de OR
Duidelijke theorie en praktijk voorbeelden, goed overgebracht door de trainers.
9 / 10
20 april 2023
Mark Rutten
Training Actief en effectief in de OR
Leuke en deskundige trainer. Goede balans tussen theorie en praktijk.
9 / 10
20 april 2023
Marieke van den Heuvel
Training Actief en effectief in de OR
Heldere praktijkgerichte aanpak met een goede opzet. Betrokken en kundige trainer waar ik veel van heb geleerd.
9 / 10
13 oktober 2022
Jelle Koop
Training Actief en effectief in de OR
Zeer informatief en praktische voorbeelden over het OR.
8 / 10
13 oktober 2022
Pieter-Paul Brokx
Training Actief en effectief in de OR
Mooie training om een eerste inzicht te krijgen in de rechten en plichten van de OR.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
9 / 10
18 mei 2022
Henk Flipsen
Training Actief en effectief in de OR
Dat je bewust wordt gemaakt hoe het één en ander werkt.
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen
De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.