Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Training Communicatie in en rond projecten Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Medewerker klantcontact Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Cursus Starten met zakelijk tekenen Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training De professionele telefoniste en receptioniste DISC certificeringstraining Training Verzuimmanagement Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Effectief leidinggeven aan de OR Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
04 december 2024
Martine Visser
Training Omgaan met generatieverschillen
Inspirerend en vergoten bewustzijn van de plussen en minnen per generatie en waar dit vandaan komt.. en hoe je elkaar kan gaan vinden om te...
10 / 10
28 november 2024
Amanda De Feijter
Training Authentiek leiderschap
Heel veel inzichten mee gekregen. Doelen waar je aan kan werken. En de vragen waarmee ik zat zijn beantwoord.
8 / 10
28 november 2024
Brandon Kelder
Training Authentiek leiderschap
Ik heb doormiddel van deze training enorm veel inzichten en ideeën opgedaan die toepasbaar zijn in zowel werk als privé.
9 / 10
28 november 2024
Iwan Jacobs
Training Authentiek leiderschap
Prima training om een aantal kernpunten aan te raken die jou kunnen vormen als authentiek leider.
10 / 10
28 november 2024
Amanda De Feijter
Training Authentiek leiderschap
Ik heb heel veel inzichten mee gekregen. Doelen waar je aan kan werken. En vragen zijn beantwoord waar ik mee zat.
8 / 10
28 november 2024
Brandon Kelder
Training Authentiek leiderschap
Ik heb doormiddel van deze training enorm veel inzichten en ideeen opgedaan die toepasbaar zijn in zowel werk als privé.
9 / 10
28 november 2024
Iwan Jacobs
Training Authentiek leiderschap
Prima training om een aantal kernpunten aan te raken die jou kunnen vormen als authentiek leider.
9 / 10
27 november 2024
Ruben De Wit
Training Omgaan met generatieverschillen
Erg inzichtelijk over gedragspatronen in verschillende culturen op de werkvloer.
9 / 10
27 november 2024
Ruben De Wit
Training Omgaan met generatieverschillen
Inzichtelijk over gedragspatronen in verschillende culturen op de werkvloer.
9 / 10
22 mei 2024
Maryam Kiani
Training Authentiek leiderschap
Dat ik meer inzicht heb in watvoor gedrag mensen tonen met welk disc profiel.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
8 / 10
06 juli 2023
Aalderd Koopmans
Training Authentiek leiderschap
Interessant om de achterliggende motivaties van jezelf en anderen te leren kennen en in jezelf op zoek te gaan naar jouw manier van leidinggeven met...
9 / 10
16 december 2022
James Roep
Training Leidinggeven op afstand
Goede training heel veel geleerd en prettig om te volgen.
9 / 10
16 december 2022
Nicole Hansen
Training Leidinggeven op afstand
Zowel prive als business wise groei je enorm op gebied van communicatie.
8 / 10
30 november 2022
Remco van Oosterhout
Training Authentiek leiderschap
Aanpak van de trainer is echt een 10+.
9 / 10
30 november 2022
Linda van Vugt
Training Authentiek leiderschap
Groepsdynamiek zeer goed. Veel geleerd van medecursisten. Trainster zeer fijn, duidelijk en flexibel. Informatie en opdrachten werden aangepast aan de wensen van de cursisten.
9 / 10
30 november 2022
Hans Kemink
Training Authentiek leiderschap
Leerzaam. Zeker een aanrader!
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.