Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
17 september 2024
Bart de Vroom
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Deze training is uitermate geschikt voor mensen die beter willen worden in het (her)kennen van de eigen communicatiestijlen / voorkeuren, maar zeker ook in die...
9 / 10
10 september 2024
Christina Monier
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Goede training, veel (actuele) voorbeelden en goede handvaten voor in de praktijk.
9 / 10
10 september 2024
Ron Sommers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Nuttige training met goede praktijk oefeningen.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
8 / 10
19 juni 2023
Niels van der Veer
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Dat het me stevige handvatten heeft gegeven over hoe ik mensen om me heen moet analyseren en mijn communicatiestijl op ieder individu moet aanpassen.
10 / 10
25 mei 2023
Aimane Ben Salah
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Hele aardige trainer die heel goed weet hoe hij praat en handelt en heel duidelijk kennis heeft over het beïnvloeden van en omgaan met mensen.
8 / 10
21 maart 2023
Carrol Schenkers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden aanpak, kennis en dynamiek is positief. Afgestemd op het individu.
9 / 10
16 december 2022
Nicole Hansen
Training Leidinggeven op afstand Zowel prive als business wise groei je enorm op gebied van communicatie.
9 / 10
16 december 2022
James Roep
Training Leidinggeven op afstand Goede training heel veel geleerd en prettig om te volgen.
10 / 10
13 december 2022
Maria Goddijn - van Rijn
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Erg nuttig, duidelijke stof, duidelijke en behulpzame online leeromgeving en een goede praktijk gerichte docent.
9 / 10
28 november 2022
Kenny Oenema
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Dat de training zeer interactief is en dat er veel gelachen wordt tijdens het leren.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
28 september 2022
Elga van Dartel
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Praktische training, veel inzichten en handvatten om mee aan de slag te gaan.
9 / 10
28 september 2022
Joep Verboven
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Erg waardevol met veel (zelf) inzichten.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
Toon meer reviews