Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Training Communicatie in en rond projecten Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Medewerker klantcontact Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Cursus Starten met zakelijk tekenen Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training De professionele telefoniste en receptioniste DISC certificeringstraining Training Verzuimmanagement Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Effectief leidinggeven aan de OR Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
17 september 2024
Bart de Vroom
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Deze training is uitermate geschikt voor mensen die beter willen worden in het (her)kennen van de eigen communicatiestijlen / voorkeuren, maar zeker ook in die...
9 / 10
10 september 2024
Christina Monier
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Goede training, veel (actuele) voorbeelden en goede handvaten voor in de praktijk.
9 / 10
10 september 2024
Ron Sommers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Nuttige training met goede praktijk oefeningen.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
8 / 10
19 juni 2023
Niels van der Veer
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Dat het me stevige handvatten heeft gegeven over hoe ik mensen om me heen moet analyseren en mijn communicatiestijl op ieder individu moet aanpassen.
10 / 10
25 mei 2023
Aimane Ben Salah
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Hele aardige trainer die heel goed weet hoe hij praat en handelt en heel duidelijk kennis heeft over het beïnvloeden van en omgaan met mensen.
8 / 10
21 maart 2023
Carrol Schenkers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
aanpak, kennis en dynamiek is positief. Afgestemd op het individu.
9 / 10
16 december 2022
Nicole Hansen
Training Leidinggeven op afstand
Zowel prive als business wise groei je enorm op gebied van communicatie.
9 / 10
16 december 2022
James Roep
Training Leidinggeven op afstand
Goede training heel veel geleerd en prettig om te volgen.
10 / 10
13 december 2022
Maria Goddijn - van Rijn
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Erg nuttig, duidelijke stof, duidelijke en behulpzame online leeromgeving en een goede praktijk gerichte docent.
9 / 10
28 november 2022
Kenny Oenema
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Dat de training zeer interactief is en dat er veel gelachen wordt tijdens het leren.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
28 september 2022
Elga van Dartel
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Praktische training, veel inzichten en handvatten om mee aan de slag te gaan.
9 / 10
28 september 2022
Joep Verboven
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Erg waardevol met veel (zelf) inzichten.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.