Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Training Communicatie in en rond projecten Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Medewerker klantcontact Cursus Starten met zakelijk tekenen Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training De professionele telefoniste en receptioniste DISC certificeringstraining Training Verzuimmanagement Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Effectief leidinggeven aan de OR Incompany training Teambuilding met DISC
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen
De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
9 / 10
13 april 2022
Coralien van de Laar
Training Proactief en klantgericht bellen
Heldere cursus waarin je veel leert, zoals wie je bent en wat voor persoon je bent naar een ander toe.
9 / 10
01 februari 2022
Shea Berkvens
Training Proactief en klantgericht bellen
Prettige sfeer en leuke enthousiaste trainer. Veel informatie, zeker iets van geleerd. Vooral de ervaring en voorbeelden die de trainer gaf, waren duidelijk en gaven...
9 / 10
01 februari 2022
Franka Keijzers
Training Proactief en klantgericht bellen
Aanrader. Is erg opfrissend, interessant en leerzaam.
8 / 10
18 november 2021
Maria Vekens
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik vond het erg interessant en goed opgebouwd.
8 / 10
06 juli 2022
Janine Straatman
Training Proactief en klantgericht bellen
Leerzame training, vol tips en tricks.
8 / 10
06 juli 2022
Vincent Vedder
Training Proactief en klantgericht bellen
Leuke en leerzame training. Dynamisch gebracht met veel persoonlijke interactie.
9 / 10
09 juli 2019
Stefanie van den Born
Training Proactief en klantgericht bellen
Superleuk en leerzaam. We waren met een klein clubje, maar dat was juist wel fijn eigenlijk, hierdoor was er veel persoonlijke aandacht. Jay is bovendien...
9 / 10
05 januari 2018
Miranda van den Berg
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interresant vonden.