Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Medewerker klantcontact Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Training Schrijven van handleiding en instructie Cursus Starten met zakelijk tekenen Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training De professionele telefoniste en receptioniste DISC certificeringstraining Training Verzuimmanagement Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Effectief leidinggeven aan de OR Incompany training Teambuilding met DISC
8 / 10
04 december 2024
Martine Visser
Training Omgaan met generatieverschillen
Inspirerend en vergoten bewustzijn van de plussen en minnen per generatie en waar dit vandaan komt.. en hoe je elkaar kan gaan vinden om te...
9 / 10
27 november 2024
Ruben De Wit
Training Omgaan met generatieverschillen
Erg inzichtelijk over gedragspatronen in verschillende culturen op de werkvloer.
9 / 10
27 november 2024
Ruben De Wit
Training Omgaan met generatieverschillen
Inzichtelijk over gedragspatronen in verschillende culturen op de werkvloer.
9 / 10
18 februari 2022
Rene Paschedag
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Erg leerzaam.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Anne Veenstra
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Leerzaam en interessant.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou de training aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige...
8 / 10
12 april 2021
Marco Peters
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Zeer leerzame en nuttige opleiding, waarbij alle facetten op servicevlak aan bod komen. Met veel ruimte voor eigen input en interactie met collega managers.