Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
01 december 2023
Funs Ubaghs
Training Omgaan met agressie Het was zeker de moeite waard om deze cursus te volgen.
8 / 10
15 november 2023
Elwin Johannes
Training De monteur als ambassadeur Een erg informatieve en interessante cursus.
8 / 10
15 november 2023
Dick Boersma
Training De monteur als ambassadeur Leerzame training om beter te communiceren met medewerkers en klanten.
10 / 10
15 november 2023
Erwin Kleinjan
Training De monteur als ambassadeur Interessant en een eyeopener. Het is zelfs soms confronterend.
9 / 10
15 november 2023
Erik Kol
Training De monteur als ambassadeur Het was erg interessant, leerzaam, en je hebt een verreikende kijk naar jezelf.
8 / 10
30 oktober 2023
Nick Wit
Training De monteur als ambassadeur Het is een hele interessante training om hoe je met mensen in gesprek kan gaan.
9 / 10
30 oktober 2023
Rien Bogerd
Training De monteur als ambassadeur Boeiende cursus om meer inzicht te krijgen in de rol communicatie. En hoe je door vragen anders te stellen meer kan bereiken.
8 / 10
28 juni 2022
Danny Swartz
Training De monteur als ambassadeur Zou het zelfs als onderdeel van opvoeden aanbevelen.
8 / 10
28 juni 2022
Erwin Truijen
Training De monteur als ambassadeur Interessante training, zelfontwikkeling, verandert de mindset.
9 / 10
15 april 2022
Harry Berg
Training De monteur als ambassadeur Leerzaam en een stukje zelf kennis.
10 / 10
01 februari 2022
Kitty de Vos
Training Omgaan met agressie De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
10 / 10
01 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Omgaan met agressie De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
Toon meer reviews