Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
27 mei 2024
Kas Van den Hofstad
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Het maakt niet uit welke vanuit welke achtergrond (instantie) je komt, je leert er zeker wat!
8 / 10
27 mei 2024
Belinda Uiterlinden
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Ontzettend leuke groep en trainer. Veel van geleerd ondanks dat ik geen vertrouwenspersoon ga worden weet ik wel nog beter hoe ik iemand kan helpen...
10 / 10
27 mei 2024
Sander Ekkelenkamp
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Veel nieuwe inzichten verkregen over mijn nieuwe functie als vertrouwenspersoon.
8 / 10
02 april 2024
Kamal Rahimbaksh
Training Commerciële binnendienst
Leerzaam traject en de sfeer was ook gezellig.
9 / 10
02 april 2024
Maayke ten Tusscher
Training Commerciële binnendienst
Enthousiaste aanpak, ruimte voor wat lol met elkaar. Ook was het Leuk om uit te wisselen met anderen. Leerzaam en een eye opener.
8 / 10
02 april 2024
Maya De Haas
Training Commerciële binnendienst
Leerzame training, gezellige trainster met veel kennis over het vak.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
9 / 10
30 november 2023
Yoshi Reinders
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Goede basis training waar je verder op kunt bouwen.
9 / 10
30 november 2023
Erik Wolthuis
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Goede combi van theorie en praktijk. Erg veel uitleg.
9 / 10
06 november 2023
Mark Elsendoorn
Training Commerciële binnendienst
Interactief, energiek en gezellig. Erg waardevol voor iedereen in de sales.
9 / 10
06 november 2023
Robbin Klein Gunnewiek
Training Commerciële binnendienst
Erg leerzaam en een leuke interactieve training. Geen urenlange presentaties. Een kleine groep waardoor er veel contact is.
9 / 10
06 november 2023
Remco Eversen
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training. Niet alleen maar luisteren, maar met opdrachten de stof leren.
8 / 10
25 oktober 2023
Daniel Cazemier
Training Commerciële binnendienst
Meer bewust worden van de communicatie met de klant.
9 / 10
06 juli 2023
Peter Lamper
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Theorie wordt goed verspreid, helder uitgelegd en is gecombineerd met praktijkvoorbeelden.
9 / 10
11 november 2022
Maarten Heijmans
Training Commerciële binnendienst
Dat ik er veel mee opgeschoten ben en dat ik er veel aan heb gehad.
9 / 10
13 oktober 2022
Laura Heuven
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training in een kleine groep met persoonlijke aandacht en in een informele sfeer.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.