Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
30 september 2024
Klári Heines
Training Verzuimmanagement Praktijkgerichte training met een fijne trainer.
10 / 10
27 mei 2024
Andrea Isaak
Training Verzuimmanagement Trainer is helder en duidelijk in haar communicatie. Goede praktijkvoorbeelden en goede tips en tricks die je meteen kan toepassen in je werkveld. Goede werkvorm...
9 / 10
26 april 2024
Jolien Pouwels
Training Verzuimmanagement Alle ins en outs omtrent verzuim komt aan bod. Ook veel ruimte voor eigen inbreng. Je leert de basis van een positief verloop van een...
9 / 10
26 april 2024
Esmée van Eck
Training Verzuimmanagement Er is een fijne balans tussen theorie en casuïstiek waardoor er veel praktijkvoorbeelden besproken worden en je meteen al handvatten meeneemt. Veel interactie onderling, groepsgrootte...
10 / 10
26 april 2024
Natasja Weh
Training Verzuimmanagement Leerzaam, positief, eye openers, casuïstiek helpend. Interactief. Aanrader voor zowel beginnende als gevorderde HR medewerkers.
9 / 10
31 oktober 2023
Annelies Hamersma
Training Verzuimmanagement Voor mijn toekomstige functie volgde ik deze training. Het stukje verzuim in mijn toekomstige functie is iets waar ik NIET naar uit keek. Maar nu...
9 / 10
30 oktober 2023
Ingrid Reudink
Training Verzuimmanagement Veel casus bespreking met input...fijn om te bespreken.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste Nuttig en leerzaam
8 / 10
24 november 2015
Elly Hermsen
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heel goed, training/cursus is perfect gegeven door de trainer.
8 / 10
11 juli 2015
Klaas Mensch
Training De professionele telefoniste en receptioniste Duidelijk en leerzaam.
8 / 10
07 juli 2015
Diana Borgstein-Kluinhaar
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het zijn twee leerzame en leuke dagen geweest.
8 / 10
04 juli 2015
Ilonka Vink
Training De professionele telefoniste en receptioniste Goede leermomenten en handige tips.
Toon meer reviews