Zoek op thema en training
Thema
Training
10 / 10
25 november 2024
Adi Pobric
Training Schriftelijke communicatie Duidelijke en efficiënte boodschap over hoe je schriftelijke vaardigheden kunt verbeteren.
9 / 10
03 april 2024
Dave Buskes
Training Schriftelijke communicatie Ik heb goed geleerd hoe een krachtig bericht juist wordt opgesteld.
8 / 10
03 april 2024
Goedele Furst
Training Schriftelijke communicatie Het is een leerzame training waar je veel handvaten krijgt om beter te worden in je schriftelijke communicatie.
8 / 10
14 december 2023
Eline Van Krimpen
Training Feedback geven Heel leerzaam, geeft veel inzicht in mensen, gedragen en manieren om beter te worden in communicatie. Fijn dat ik een kleine groep had. Veel diverse...
10 / 10
14 december 2023
Joop Groeneweg
Training Feedback geven Vond de filmpjes over gedrag en hoe daar mee om te gaan erg fijn. Fijne groep en zeer goede trainer.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
28 september 2023
Hub Peerboom
Training Schriftelijke communicatie Deze training is erg waardevol voor iedereen die zich schriftelijk nog verder wil verbeteren. Ik heb in de twee trainingsdagen veel geleerd en per direct...
10 / 10
26 juni 2023
Leanne Dihne
Training Feedback geven Leerzaam, leuk, speels, goede rollenspellen, goede handvaten en praktijkgerichte aanpak in plaats van alleen maar theorie. De trainer was super leuk.
9 / 10
15 februari 2023
Nanja van Roovert
Training Feedback geven Concrete tips en oefeningen, ruimte voor interactie, vragen, veilige positieve sfeer.
8 / 10
15 februari 2023
Karen Spekhorst
Training Feedback geven Heel informatief. De website in volledig. De trainer is open en vriendelijk. Heeft leuke beeldende voorbeelden. Laat ons als cursisten oefenen en praten. Werkvormen zijn...
10 / 10
15 februari 2023
Ibrahim Kucukbiyik
Training Feedback geven Goede training en zou ik zeker aanraden voor mijn overige collega’s!
8 / 10
21 november 2022
Gertjan Bakker
Training Schriftelijke communicatie Leerzaam, interactief en verreikend.
9 / 10
21 oktober 2022
Evelyne Tol
Training Schriftelijke communicatie Een leerzame training. De docent is enthousiast en weet veel van de Nederlandse taal. Ik heb veel geleerd deze 2 cursusdagen. Wat ik heb geleerd...
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
Toon meer reviews