Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
08 februari 2024
John OBrien
Middle Management A - Course The trainer was excellent and very knowledgeable. The exercises where sufficient enough for the course not to be too stressful and to be manageable.
10 / 10
08 februari 2024
Emil Grigorov
Middle Management A - Course Creat class, bring alot of knowledge. And best part was the practice. No boring theory.
8 / 10
14 april 2022
Carla van den Heuvel
Middle Management A - Course Fijne, krachtige trainer. Groep heel snel aan elkaar gewaagd ondanks maar 1 lesdag. Inhoud echt verhelderend. Fijn om van vakmensen inhoudelijk te leren. En te...
10 / 10
02 juli 2020
Ingrid de Leeuw-van Dongen
Training Klantgericht incasseren Een leuke leerzame training.
10 / 10
02 juli 2020
Katja Goris
Training Klantgericht incasseren Ik vond het leerzaam. Interessant om andere verhalen te horen. En ook gezellig .
9 / 10
06 juli 2020
Monique Peters
Training Klantgericht incasseren Een goede training, uitgebreid en ontspannen.
9 / 10
16 december 2019
Erma Smit - Francken
Training Klantgericht incasseren Zeer leerzaam, het was een fijne cursus met veel interactie. Alle struikelblokken die aangedragen werden, werden behandeld. Voor mijn werk zal ik zeker de geleerde...
9 / 10
20 december 2019
Danielle Wolf-Middelkoop
Training Klantgericht incasseren De training was erg leerzaam, veel handige tips en tools aangereikt gekregen om toe te passen in de praktijk.
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
9 / 10
07 juli 2015
Jacqueline Huizenga-van der Heide
Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Prima. Zaten herkenbare situaties in en het heeft wel heel erg te maken met de aanwezige deelnemers.
8 / 10
10 juli 2015
Loes de Esch-Logister
Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Zeer leerzaam, goede handvaten gekregen. Prettig dat de groep niet te groot was!
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste Nuttig en leerzaam
8 / 10
24 november 2015
Elly Hermsen
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heel goed, training/cursus is perfect gegeven door de trainer.
Toon meer reviews