Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
14 december 2023
Michel vd Werken
Training Actief en effectief in de OR Heldere training, duidelijk antwoord op vragen van toepassing binnen eigen OR.
8 / 10
14 december 2023
Lisa Galama
Training Actief en effectief in de OR Enthousiaste trainer, weet wanneer een onderwerp is afgerond en het tijd is om door te gaan naar het volgende.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
20 april 2023
Mark Rutten
Training Actief en effectief in de OR Leuke en deskundige trainer. Goede balans tussen theorie en praktijk.
9 / 10
20 april 2023
Marieke van den Heuvel
Training Actief en effectief in de OR Heldere praktijkgerichte aanpak met een goede opzet. Betrokken en kundige trainer waar ik veel van heb geleerd.
9 / 10
20 april 2023
Pieter Hogervorst
Training Actief en effectief in de OR Duidelijke theorie en praktijk voorbeelden, goed overgebracht door de trainers.
8 / 10
13 oktober 2022
Pieter-Paul Brokx
Training Actief en effectief in de OR Mooie training om een eerste inzicht te krijgen in de rechten en plichten van de OR.
9 / 10
13 oktober 2022
Jelle Koop
Training Actief en effectief in de OR Zeer informatief en praktische voorbeelden over het OR.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
9 / 10
07 juni 2022
Nick Paardekooper
Training Proactief en klantgericht bellen Goede persoonlijke begeleiding afgestemd op jouw verwachtingen en wensen. Trainer is duidelijk en kan verschillende situaties nadoen
9 / 10
18 mei 2022
Henk Flipsen
Training Actief en effectief in de OR Dat je bewust wordt gemaakt hoe het één en ander werkt.
Toon meer reviews