Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
10 oktober 2024
Sylvia Bruning
Training Onboarding Leuke training vooral de fysieke dag. Leuk en afwisselend qua werkvormen.
8 / 10
10 oktober 2024
AnneMarie Ritter
Training Onboarding Het is een praktische training waar je direct mee aan de slag kunt!
8 / 10
01 december 2023
Funs Ubaghs
Training Omgaan met agressie Het was zeker de moeite waard om deze cursus te volgen.
8 / 10
13 juni 2023
Annemarie van der Linden
Training Onboarding Praktische training met goede tips. Groepsdynamiek was prima. Wellicht in ons geval omdat de meesten uit dezelfde soort branche komen.
10 / 10
01 februari 2022
Kitty de Vos
Training Omgaan met agressie De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
10 / 10
01 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Omgaan met agressie De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Ik zou de training aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige...
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
12 april 2021
Marco Peters
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Zeer leerzame en nuttige opleiding, waarbij alle facetten op servicevlak aan bod komen. Met veel ruimte voor eigen input en interactie met collega managers.
10 / 10
02 juli 2020
Ingrid de Leeuw-van Dongen
Training Klantgericht incasseren Een leuke leerzame training.
10 / 10
02 juli 2020
Katja Goris
Training Klantgericht incasseren Ik vond het leerzaam. Interessant om andere verhalen te horen. En ook gezellig .
9 / 10
06 juli 2020
Monique Peters
Training Klantgericht incasseren Een goede training, uitgebreid en ontspannen.
9 / 10
16 december 2019
Erma Smit - Francken
Training Klantgericht incasseren Zeer leerzaam, het was een fijne cursus met veel interactie. Alle struikelblokken die aangedragen werden, werden behandeld. Voor mijn werk zal ik zeker de geleerde...
Toon meer reviews