Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Training Verbindend communiceren Cursus Presenteren Cursus Slimmer werken met ChatGPT Cursus Contentcreatie met AI Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Training Samenwerken in de zorg met plezier Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
03 december 2024
Marianne De Boer
Training Impactvolle gesprekken voeren
Zeer enthousiaste trainer. Veel informatie en praktijk voorbeelden. Hier ga ik zeker mee/aan werken.
9 / 10
05 januari 2024
Ashley Gravenberch
Training Impactvolle gesprekken voeren
Je leert hoe de mens qua doen en laten in elkaar zit. Je leert wat een houding van een persoon betekent.
10 / 10
05 januari 2024
Marsha Regensburg
Training Impactvolle gesprekken voeren
Zeer waardevolle training met goede oefeningen.
10 / 10
14 december 2023
Joop Groeneweg
Training Feedback geven
Vond de filmpjes over gedrag en hoe daar mee om te gaan erg fijn. Fijne groep en zeer goede trainer.
8 / 10
14 december 2023
Eline Van Krimpen
Training Feedback geven
Heel leerzaam, geeft veel inzicht in mensen, gedragen en manieren om beter te worden in communicatie. Fijn dat ik een kleine groep had. Veel diverse...
10 / 10
10 oktober 2023
Mick Andreas
Training De vakman als accountmanager
Leuke trainer en groep. Iedereen deed leuk mee. En enorm interessant!
9 / 10
10 oktober 2023
Danny Saathoff
Training De vakman als accountmanager
Zeer interessante training. Interactief en heel toegankelijk.
9 / 10
01 juli 2023
Maikel van Neerven
Training De vakman als accountmanager
Echt een aanrader. Het geeft je meer duidelijkheid over hoe je personen kan benaderen. Trainster was duidelijk en informatief!
10 / 10
26 juni 2023
Leanne Dihne
Training Feedback geven
Leerzaam, leuk, speels, goede rollenspellen, goede handvaten en praktijkgerichte aanpak in plaats van alleen maar theorie. De trainer was super leuk.
8 / 10
22 mei 2023
Stef Van Vugt
Training De vakman als accountmanager
De trainer pakte het heel goed aan. Ik zou graag nog eens een training boeken.
9 / 10
22 mei 2023
Jan van Iperen
Training De vakman als accountmanager
De groepsdynamiek, praktijkvoorbeelden en de interactie was echt top! Ik heb geleerd meer eigenwaarde te creëren en daarmee dus naar budgetten en beslisdata te vragen....
8 / 10
22 mei 2023
Ruud Meulen
Training De vakman als accountmanager
Het was een leerzame en prettige training.
8 / 10
15 februari 2023
Karen Spekhorst
Training Feedback geven
Heel informatief. De website in volledig. De trainer is open en vriendelijk. Heeft leuke beeldende voorbeelden. Laat ons als cursisten oefenen en praten. Werkvormen zijn...
10 / 10
15 februari 2023
Ibrahim Kucukbiyik
Training Feedback geven
Goede training en zou ik zeker aanraden voor mijn overige collega’s!
9 / 10
15 februari 2023
Nanja van Roovert
Training Feedback geven
Concrete tips en oefeningen, ruimte voor interactie, vragen, veilige positieve sfeer.
8 / 10
14 december 2022
Erik Gunther
Training De vakman als accountmanager
Aardige kundige trainer. Duidelijke stof en veel aandacht voor de theoretische kant.
9 / 10
14 december 2022
T.J.B. Davits
Training De vakman als accountmanager
Leuke diverse groep, leren hoe welke problemen/uitdagingen er zijn in verschillende functies en branches. Theorie afgewisseld met praktijk. Trainer die je uitdaagt en probeert de...
8 / 10
14 december 2022
Ludo Maenen
Training De vakman als accountmanager
Zeker gaan doen zeer interessant.
9 / 10
04 oktober 2022
Jan Nijgh
Training De vakman als accountmanager
Positieve aanpak met nadruk op de persoonlijke aandacht.
9 / 10
05 juli 2022
Chantal Smit
Training Impactvolle gesprekken voeren
Praktisch, leuk, pakkend, herkenbaar, leerzaam.