Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
26 mei 2021
René van der Meijden
Opleiding Accountmanagement A
Leerzame opleiding met veel en goede praktijk voorbeelden. Prettige trainer met veel kennis en ervaring.
9 / 10
15 februari 2021
Michel Dierkx
Opleiding Accountmanagement A
Een erg leuke, interessante opleiding die aansluit bij mijn persoonlijke wensen en behoefte.
10 / 10
02 maart 2020
Barry Grevengoed
Opleiding Accountmanagement A
De training was erg leerzaam en inhoudelijk erg goed. Michel van Vuuren weet waar hij het over heeft en neemt daarin de groep mee.
9 / 10
27 februari 2019
Laurens Geurts
Opleiding Accountmanagement A
Nagenoeg geheel naar verwachting. Heel praktisch gericht en direct toepasbaar in de eigen praktijk. Met name de interactie met de medestudenten heb ik als zeer...
8 / 10
01 maart 2019
Lars Gijsbers
Opleiding Accountmanagement A
Boven verwachting! Fijne synergie met de medecursisten en prettige pragmatische benadering door de coach.
8 / 10
28 februari 2019
Bert Steenvoorden
Opleiding Accountmanagement A
De training vond ik uitdagend en leerzaam vooral de interactie met de andere cursisten en hoe Sharon het brengt is mij goed bevallen
8 / 10
05 maart 2018
Peter Wilmans
Opleiding Accountmanagement A
Prima opleiding, vlot door de stof en is het gelukkig geen oplees verhaal. De opleiding heeft er wel een flink tempo in, dat is soms...
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste
De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
8 / 10
11 april 2016
Hannie Elgersma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leuk.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
8 / 10
01 april 2015
Dora Vermeulen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was heel duidelijk en goed uitgelegd. Fijne training.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Nuttig en leerzaam
8 / 10
24 november 2015
Elly Hermsen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heel goed, training/cursus is perfect gegeven door de trainer.
8 / 10
11 juli 2015
Klaas Mensch
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Duidelijk en leerzaam.
8 / 10
07 juli 2015
Diana Borgstein-Kluinhaar
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het zijn twee leerzame en leuke dagen geweest.