Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
19 april 2024
Patricia Radix
Training Verandermanagement Zeer leerzaam, fijne praktijk voorbeelden! Geweldige trainster!
8 / 10
19 april 2024
Rémon IJlenhave
Training Verandermanagement Zeer leerzaam en informatief. Er wordt veel informatie vanuit boeken verteld. Waardoor je handvaten krijgt om een verandering uit te voeren. Deze boeken werden benoemd...
8 / 10
19 april 2024
Natasha Markides
Training Verandermanagement Aanpak van de trainer erg fijn, combi van theorie met oefeningen. Goede training voor midden management.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
24 oktober 2023
Laura Kamphorst
Training Verandermanagement Duidelijk uitgelegd, veel geleerd en informatief. Groepsdynamiek was fijn en de les had een fijne afwisseling van actief meedoen en theorie.
9 / 10
24 oktober 2023
Frank Kamp
Training Verandermanagement Super inspirerend. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Fijne cursus leiding!
8 / 10
13 februari 2023
Ferry Fischer
Training Verandermanagement Door de interactie en daarbij de ondersteuning/richting van de cursusleider een ontzettend leuke training.
8 / 10
13 december 2022
Hans Bronsema
Training Verandermanagement Praktisch, generiek, voorbeelden in de praktijk. Veel praktijkvoorbeelden met theorie beschikbaar. Energieke trainer met veel ervaring in de praktijk.
8 / 10
13 december 2022
Marco Snijders
Training Verandermanagement Duidelijk en inspirerend, in de praktijk direct toepasbaar.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
14 september 2022
Chantal Warmerdam
Training Verandermanagement Fijne klassikale lessen met duidelijke uitleg en begrijpelijke theorie.
8 / 10
06 september 2022
M Wolfkamp
Training Verandermanagement Fijne trainer met rust en duidelijke antwoorden. Er was veel ruimte voor inbreng over eigen situatie en sparren met medecursisten. Trainer was heel flexibel om...
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
26 juli 2022
Casper Weekhout
Training Verandermanagement De training was leerzaam, open, vriendelijk, verhelderend en goed georganiseerd.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Toon meer reviews