Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
19 april 2024
Patricia Radix
Training Verandermanagement
Zeer leerzaam, fijne praktijk voorbeelden! Geweldige trainster!
8 / 10
19 april 2024
Rémon IJlenhave
Training Verandermanagement
Zeer leerzaam en informatief. Er wordt veel informatie vanuit boeken verteld. Waardoor je handvaten krijgt om een verandering uit te voeren. Deze boeken werden benoemd...
8 / 10
19 april 2024
Natasha Markides
Training Verandermanagement
Aanpak van de trainer erg fijn, combi van theorie met oefeningen. Goede training voor midden management.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
30 november 2023
Sanne Kuijper
Training Leidinggeven aan professionals
Interessante cursus, aantal dingen al bekend maar toch vaak weer een oh ja zo kan het ook moment.
10 / 10
30 november 2023
Arie Blonk
Training Leidinggeven aan professionals
Fantastische manier om beter om te gaan met professionals.
9 / 10
24 oktober 2023
Laura Kamphorst
Training Verandermanagement
Duidelijk uitgelegd, veel geleerd en informatief. Groepsdynamiek was fijn en de les had een fijne afwisseling van actief meedoen en theorie.
9 / 10
24 oktober 2023
Frank Kamp
Training Verandermanagement
Super inspirerend. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Fijne cursus leiding!
8 / 10
13 februari 2023
Ferry Fischer
Training Verandermanagement
Door de interactie en daarbij de ondersteuning/richting van de cursusleider een ontzettend leuke training.
9 / 10
03 februari 2023
Natascha van Schelt
Opleiding Human Resource Management B
Leuke groepsdynamiek met fijne trainer. Veel aan gehad!
8 / 10
03 februari 2023
Cristel Beek
Opleiding Human Resource Management B
Erg goede aanvulling op het HR-vak!
9 / 10
03 februari 2023
Mascha Snijders
Opleiding Human Resource Management B
Heel erg leuke opleiding, super leuke docent. Heel praktisch. Kan alles direct in praktijk brengen!
8 / 10
13 december 2022
Hans Bronsema
Training Verandermanagement
Praktisch, generiek, voorbeelden in de praktijk. Veel praktijkvoorbeelden met theorie beschikbaar. Energieke trainer met veel ervaring in de praktijk.
8 / 10
13 december 2022
Marco Snijders
Training Verandermanagement
Duidelijk en inspirerend, in de praktijk direct toepasbaar.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
14 september 2022
Chantal Warmerdam
Training Verandermanagement
Fijne klassikale lessen met duidelijke uitleg en begrijpelijke theorie.
8 / 10
06 september 2022
M Wolfkamp
Training Verandermanagement
Fijne trainer met rust en duidelijke antwoorden. Er was veel ruimte voor inbreng over eigen situatie en sparren met medecursisten. Trainer was heel flexibel om...
8 / 10
05 september 2022
Glenn Bainathsah
Training Verandermanagement
Pragmatisch.