Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
06 juni 2024
Nicole Lok
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Nuttige training, het geeft inzicht, een fijne trainer, goed georganiseerd en erg leerzaam.
10 / 10
07 februari 2024
A. Janssen
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Mocht je meer willen weten over financiële bedrijfsvoering dan raad ik zeker deze training aan.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
10 mei 2023
Marcel Vos
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Pittige stof, maar op een zeer heldere manier uitgelegd.
8 / 10
07 maart 2023
Francine van Berkel
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Goede training voor het begrijpen van de basis als het gaat om balanslezen, winst- en verliesrekeningen en jaarrekeningen.
8 / 10
02 december 2022
Evelin-Pierre Dumfries
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Duidelijk inzicht in financiële cijfers en in het begrijpen daarvan. Alles valt op zijn plek. In iedere geval begrijp ik het jargon beter.
9 / 10
01 november 2022
Vincent Laban
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Geeft inzichten in het lezen van de jaarrekening.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
10 / 10
04 juli 2022
Taner Ates
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Prettige training fijne groep en een goede trainer.
8 / 10
04 juli 2022
Rick van Ekkendonk
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Enthousiaste trainer die duidelijk kennis heeft van het vak. Het ziet vooral op het inzicht verkrijgen van het financieel managen van een bedrijf.
8 / 10
04 juli 2022
Pieter Van der Leer
Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Interessante cursus en geeft een correcte kijk op de terminologie. Gaat wel erg snel en heel veel informatie, maar gegevens moeten in de praktijk gebruikt...
Toon meer reviews