Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
11 september 2024
Joey V
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Heel leerzaam, en Annet legt alles heel duidelijk uit en geeft heel goed advies en tips. Ze heeft heel veel geduld en zorgt er goed...
9 / 10
11 september 2024
Mark Boerboom
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Mooi klein groepje, met een trainster die veel kennis heeft en je aandacht erbij houdt gedurende de gehele training. De basis geleerd om een gesprekcyclus...
8 / 10
11 september 2024
Maartje Van Dijk
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken De training was duidelijk, interessant en efficiënt.
10 / 10
31 januari 2024
Wilma Captein
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Je leert veel over jezelf in deze cursus en hoe je de gesprekken beter kunt aanpakken. Veel persoonlijke ervaringen van de andere cursisten waar je...
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
28 juni 2023
Joeri Maters
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Fijne interactieve training waarmee veel kanten van beoordelen en interactie wordt behandeld.
9 / 10
28 juni 2023
Enver Tiryaki
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Leuke interactieve training met ruimte voor eigen inbreng.
9 / 10
28 juni 2023
Dido Janssen
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken De fijne leerzame sfeer, de formulieren waar we op terug kunnen vallen, goede afwisseling praktijk en theorie. Fijne cursus begeleider.
8 / 10
28 juni 2023
Aad Benschop
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Leerzame training waar je een goed functionerings en beoordelingsgesprek kan inrichten.
10 / 10
08 mei 2023
J.S Hoyos Acosta
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Deze training is echt een aanrader, je krijgt onder andere meer inzicht over hoe functioneringsgesprekken op een goede wijze begeleid kunnen worden.
10 / 10
25 april 2023
Jhonathan Stuart Hoyos Acosta
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Een aanrader als je wilt ontwikkelen en nieuwe aspecten wilt leren over functioneringsgesprekken!
8 / 10
13 december 2022
Saskia Plug
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Gezellige club mensen om mee samen te werken. De trainer zorgt voor een veilig klimaat en geeft iedereen aandacht en tijd. Knap gedaan!
9 / 10
13 december 2022
Jolande Ferwerda
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Heel leuk, leerzaam, veel informatie en heel leuk om over andere organisaties te horen waar ook genoeg ruimte en tijd voor is gemaakt.
8 / 10
13 december 2022
Judith Houter
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Fijne cursus, iedereen komt aan 't woord. Werken in kleine groepjes. Veel tools meegekregen.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Toon meer reviews