Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
03 april 2024
Dave Buskes
Training Schriftelijke communicatie
Ik heb goed geleerd hoe een krachtig bericht juist wordt opgesteld.
8 / 10
03 april 2024
Goedele Furst
Training Schriftelijke communicatie
Het is een leerzame training waar je veel handvaten krijgt om beter te worden in je schriftelijke communicatie.
9 / 10
28 september 2023
Hub Peerboom
Training Schriftelijke communicatie
Deze training is erg waardevol voor iedereen die zich schriftelijk nog verder wil verbeteren. Ik heb in de twee trainingsdagen veel geleerd en per direct...
8 / 10
21 november 2022
Gertjan Bakker
Training Schriftelijke communicatie
Leerzaam, interactief en verreikend.
9 / 10
21 oktober 2022
Evelyne Tol
Training Schriftelijke communicatie
Een leerzame training. De docent is enthousiast en weet veel van de Nederlandse taal. Ik heb veel geleerd deze 2 cursusdagen. Wat ik heb geleerd...
10 / 10
22 september 2022
olesja hadziev
Training Schriftelijke communicatie
Super veel van geleerd.
9 / 10
01 juni 2022
Enzo Kroonenburg
Training Schriftelijke communicatie
Erg nuttige training! Brengt je veel bij over schriftelijk communiceren.
9 / 10
01 juni 2022
Nesrine Eben Tauit
Training Schriftelijke communicatie
Top, leerzaam en duidelijke taal. Gewoon volgen!
9 / 10
01 juni 2022
Nesrine Eben Tauit
Training Schriftelijke communicatie
Gewoon volgen. Je leert er ontzettend veel
10 / 10
26 april 2022
Daniella Van Dongen
Training Schriftelijke communicatie
Erg leuke training. Ook zeer innovatief en je wordt uit je comfort zone gehaald.
9 / 10
26 april 2022
Peter Driessen
Training Schriftelijke communicatie
Meer inhoud en aanvulling dan ik verwachtte en soms alsof ik weer op school zat. Goede aanvullingen, tips en ideeën om de komende periode te...
8,5 / 10
8,5
20 mei 2021
Wilfrank van Logten
Training Schriftelijke communicatie
Zeer inspirerende trainingsdagen gehad. De deelnemers waren erg divers, mede daardoor erg leuk. Kernwoorden; humor, interactief, oog voor de cursist, doel en resultaat gericht. Top...
10 / 10
30 april 2021
Mel Jansen
Training Schriftelijke communicatie
De training die we hebben gevolgd was zeer duidelijk. De trainer Han Vossen komt rustig over en neemt de tijd voor alle deelnemers. De kennis...
8,5 / 10
8,5
08 april 2021
Abe de Jong
Training Schriftelijke communicatie
De training zakelijk corresponderen heeft mij geholpen mijn communicatie te verbeteren. Tijdens de 2 trainingsdagen hebben we gezamenlijke praktijk voorbeelden beoordeeld en dit heb ik...
8 / 10
15 maart 2021
Lennart Gerdes
Training Schriftelijke communicatie
Sterke training met veel persoonlijke begeleiding. Je geeft je eigen leerdoelen aan en deze worden door Han Vossen in de trainingen verwerkt. Erg professioneel en...
10 / 10
11 maart 2021
Marc Vroemen
Training Schriftelijke communicatie
Het was een bijzonder goede training. Met name de interactie tussen de trainer en de deelnemers, maar ook dat jouw eigen brieven en of e-mails...
8,5 / 10
8,5
08 februari 2021
Richard van Eijkeren
Training Schriftelijke communicatie
Geweldige manier om je vaardigheden op pijl te krijgen of om deze te verbeteren. De trainer neemt de tijd en leert je de kneepjes van...
8 / 10
22 januari 2021
Berny Dekker
Training Schriftelijke communicatie
Privéles, het kan niet beter. Als enige deelnemer kreeg ik alle aandacht en was er de mogelijkheid om juist die items te behandelen die voor...
10 / 10
02 juli 2020
Ingrid de Leeuw-van Dongen
Training Klantgericht incasseren
Een leuke leerzame training.
10 / 10
02 juli 2020
Katja Goris
Training Klantgericht incasseren
Ik vond het leerzaam. Interessant om andere verhalen te horen. En ook gezellig .