Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Training Verbindend communiceren Cursus Presenteren Cursus Slimmer werken met ChatGPT Cursus Contentcreatie met AI Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Training Samenwerken in de zorg met plezier Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
27 november 2024
Jorrit Wesselink
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Erg Positief. De trainer was erg kundig en kon goed luisteren en de juiste dingen terugkoppelen.
8 / 10
17 september 2024
Bart de Vroom
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Deze training is uitermate geschikt voor mensen die beter willen worden in het (her)kennen van de eigen communicatiestijlen / voorkeuren, maar zeker ook in die...
8 / 10
11 september 2024
Maartje Van Dijk
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
De training was duidelijk, interessant en efficiënt.
9 / 10
11 september 2024
Joey V
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Heel leerzaam, en Annet legt alles heel duidelijk uit en geeft heel goed advies en tips. Ze heeft heel veel geduld en zorgt er goed...
9 / 10
11 september 2024
Mark Boerboom
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Mooi klein groepje, met een trainster die veel kennis heeft en je aandacht erbij houdt gedurende de gehele training. De basis geleerd om een gesprekcyclus...
9 / 10
10 september 2024
Christina Monier
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Goede training, veel (actuele) voorbeelden en goede handvaten voor in de praktijk.
9 / 10
10 september 2024
Ron Sommers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Nuttige training met goede praktijk oefeningen.
8 / 10
02 april 2024
Kamal Rahimbaksh
Training Commerciële binnendienst
Leerzaam traject en de sfeer was ook gezellig.
9 / 10
02 april 2024
Maayke ten Tusscher
Training Commerciële binnendienst
Enthousiaste aanpak, ruimte voor wat lol met elkaar. Ook was het Leuk om uit te wisselen met anderen. Leerzaam en een eye opener.
8 / 10
02 april 2024
Maya De Haas
Training Commerciële binnendienst
Leerzame training, gezellige trainster met veel kennis over het vak.
10 / 10
31 januari 2024
Wilma Captein
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Je leert veel over jezelf in deze cursus en hoe je de gesprekken beter kunt aanpakken. Veel persoonlijke ervaringen van de andere cursisten waar je...
9 / 10
06 november 2023
Mark Elsendoorn
Training Commerciële binnendienst
Interactief, energiek en gezellig. Erg waardevol voor iedereen in de sales.
9 / 10
06 november 2023
Robbin Klein Gunnewiek
Training Commerciële binnendienst
Erg leerzaam en een leuke interactieve training. Geen urenlange presentaties. Een kleine groep waardoor er veel contact is.
9 / 10
06 november 2023
Remco Eversen
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training. Niet alleen maar luisteren, maar met opdrachten de stof leren.
8 / 10
25 oktober 2023
Daniel Cazemier
Training Commerciële binnendienst
Meer bewust worden van de communicatie met de klant.
8 / 10
28 juni 2023
Joeri Maters
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Fijne interactieve training waarmee veel kanten van beoordelen en interactie wordt behandeld.
9 / 10
28 juni 2023
Enver Tiryaki
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Leuke interactieve training met ruimte voor eigen inbreng.
9 / 10
28 juni 2023
Dido Janssen
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
De fijne leerzame sfeer, de formulieren waar we op terug kunnen vallen, goede afwisseling praktijk en theorie. Fijne cursus begeleider.
8 / 10
28 juni 2023
Aad Benschop
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Leerzame training waar je een goed functionerings en beoordelingsgesprek kan inrichten.
8 / 10
19 juni 2023
Niels van der Veer
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Dat het me stevige handvatten heeft gegeven over hoe ik mensen om me heen moet analyseren en mijn communicatiestijl op ieder individu moet aanpassen.