Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
22 mei 2023
Deborah Broos-Klop
Training DISC voor HR Interessante en leuke training waarbij je veel informatie krijgt!
9 / 10
22 mei 2023
Myrna Stevens
Training DISC voor HR Enthousiaste trainer die op een leuke en spontane wijze uitleg en voorbeelden geeft over de DISC methode.
8 / 10
21 april 2023
Marian Zielhuis
Training DISC voor HR Een gedegen professionele training met goede tools en duidelijke opdrachten. Ik heb waardevolle inzichten gekregen die ik zeker kan toepassen in de praktijk.
9 / 10
13 april 2023
Mirjam Houtop
Training DISC voor HR Leuke praktische training, geeft veel inzichten en er was een fijne trainer aanwezig.
9 / 10
13 april 2023
Thea de Ruiter
Training DISC voor HR Dit is een erg interessante en leerzame training waarin je inzicht krijgt in je eigen gedrag, maar ook hoe je het best kunt afstemmen op...
9 / 10
03 november 2022
Thijs vd Boom
Training DISC voor HR Leuke training waarbij je meer leert over jezelf, je gedrag, DISC, en hoe je daar in de praktijk iets mee kan.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
9 / 10
07 juni 2022
Nick Paardekooper
Training Proactief en klantgericht bellen Goede persoonlijke begeleiding afgestemd op jouw verwachtingen en wensen. Trainer is duidelijk en kan verschillende situaties nadoen
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
Toon meer reviews