Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
30 september 2024
Klári Heines
Training Verzuimmanagement Praktijkgerichte training met een fijne trainer.
10 / 10
27 mei 2024
Andrea Isaak
Training Verzuimmanagement Trainer is helder en duidelijk in haar communicatie. Goede praktijkvoorbeelden en goede tips en tricks die je meteen kan toepassen in je werkveld. Goede werkvorm...
9 / 10
26 april 2024
Jolien Pouwels
Training Verzuimmanagement Alle ins en outs omtrent verzuim komt aan bod. Ook veel ruimte voor eigen inbreng. Je leert de basis van een positief verloop van een...
9 / 10
26 april 2024
Esmée van Eck
Training Verzuimmanagement Er is een fijne balans tussen theorie en casuïstiek waardoor er veel praktijkvoorbeelden besproken worden en je meteen al handvatten meeneemt. Veel interactie onderling, groepsgrootte...
10 / 10
26 april 2024
Natasja Weh
Training Verzuimmanagement Leerzaam, positief, eye openers, casuïstiek helpend. Interactief. Aanrader voor zowel beginnende als gevorderde HR medewerkers.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
31 oktober 2023
Rik Van der Eijk
Opfriscursus Nederlands schrijven Erg verstandig om dit te volgen.
9 / 10
31 oktober 2023
Annelies Hamersma
Training Verzuimmanagement Voor mijn toekomstige functie volgde ik deze training. Het stukje verzuim in mijn toekomstige functie is iets waar ik NIET naar uit keek. Maar nu...
9 / 10
30 oktober 2023
Ingrid Reudink
Training Verzuimmanagement Veel casus bespreking met input...fijn om te bespreken.
8 / 10
29 juni 2023
Gemma Borst
Opfriscursus Nederlands schrijven Dat het zeker een aanrader is voor een opfris van de nederlandse taal in de basis.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
Toon meer reviews