Zoek op thema en training
Thema
Training
10 / 10
27 mei 2024
Sander Ekkelenkamp
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Veel nieuwe inzichten verkregen over mijn nieuwe functie als vertrouwenspersoon.
9 / 10
27 mei 2024
Kas Van den Hofstad
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Het maakt niet uit welke vanuit welke achtergrond (instantie) je komt, je leert er zeker wat!
8 / 10
27 mei 2024
Belinda Uiterlinden
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Ontzettend leuke groep en trainer. Veel van geleerd ondanks dat ik geen vertrouwenspersoon ga worden weet ik wel nog beter hoe ik iemand kan helpen...
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
30 november 2023
Yoshi Reinders
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Goede basis training waar je verder op kunt bouwen.
9 / 10
30 november 2023
Erik Wolthuis
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Goede combi van theorie en praktijk. Erg veel uitleg.
9 / 10
06 juli 2023
Peter Lamper
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Theorie wordt goed verspreid, helder uitgelegd en is gecombineerd met praktijkvoorbeelden.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
9 / 10
07 juni 2022
Nick Paardekooper
Training Proactief en klantgericht bellen Goede persoonlijke begeleiding afgestemd op jouw verwachtingen en wensen. Trainer is duidelijk en kan verschillende situaties nadoen
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
9 / 10
13 april 2022
Coralien van de Laar
Training Proactief en klantgericht bellen Heldere cursus waarin je veel leert, zoals wie je bent en wat voor persoon je bent naar een ander toe.
Toon meer reviews