Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
31 mei 2024
Twan Uijlen
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg De trainer is duidelijk in haar stof en past onze vragen goed toe. Ze kan erg goed de rol van een medewerker eigen maken.
10 / 10
18 december 2023
Sjoerd Koerts
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Ja. Is een goede training die de inhoudelijke situaties op werkvloer behandeld.
9 / 10
12 december 2023
Rob Giesselink
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Goede training die veel voorbeelden heeft die je kan meenemen in de praktijk.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
26 juni 2023
Jaco Baars
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Een zeer verrijkte opleiding, zeker ook omdat je andere er ook over kan praten.
9 / 10
19 april 2023
Danny Westerhof
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Leerzaam en leuk! Erg informatief om verhalen van anderen te horen.
10 / 10
24 januari 2023
Dirk van Gils
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Professionele benadering en fijne handvaten waar ik mee aan de slag kan.
8 / 10
24 november 2022
Roberto Vetter
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Het is een leuke opleiding die je wat meer verteld over je zelf en hoe je dingen anders zou kunnen brengen.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
07 juli 2022
Ruben de Jeu
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Zeer leerzaam en goede duidelijke uitleg. Veel praktische problemen werden behandeld.
10 / 10
07 juli 2022
Arnold Hanja
Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Het is de moeite waard om deze training te volgen!
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
Toon meer reviews