Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
03 september 2024
Sandra Van Beek
Cursus Timemanagement met Outlook Je leert heel veel handigheidjes en de trainer gaat vlot maar duidelijk door de stof.
10 / 10
03 september 2024
Ben Oomen
Cursus Timemanagement met Outlook Erg nuttig en het uiteindelijke doel behaald om efficiënt te werken met Outlook.
9 / 10
03 september 2024
Adriaan Kersbergen
Cursus Timemanagement met Outlook Zeer leerzame training die je handvaten biedt.
9 / 10
29 augustus 2024
Rocky van der Zwan
Cursus Timemanagement met Outlook Zeer waardevol, docent met veel kennis en goede interactie.
10 / 10
13 december 2023
Bart van Kampen
Cursus Timemanagement met Outlook Erg goede duidelijke training met handige tips.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
10 / 10
28 juni 2023
Benny Wouters
Cursus Timemanagement met Outlook Hele leerzame training waar je in de praktijk ook echt iets aan hebt. Ik raad deze cursus aan alle collega's aan!
9 / 10
23 mei 2023
Ibo Derin
Cursus Timemanagement met Outlook Hele nuttige en praktisch toepasbare tips.
9 / 10
23 mei 2023
Loubna Abrak
Cursus Timemanagement met Outlook Veel opgestoken van deze cursus en meteen toepasbaar. Deze training zal mij behoorlijke tijdswinst opleveren in mijn Outlookgebruik.
8 / 10
30 november 2022
Patricia Vincken
Cursus Timemanagement met Outlook Een training die je moet doen.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
Toon meer reviews