Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
17 september 2024
Bart de Vroom
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Deze training is uitermate geschikt voor mensen die beter willen worden in het (her)kennen van de eigen communicatiestijlen / voorkeuren, maar zeker ook in die...
9 / 10
10 september 2024
Christina Monier
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Goede training, veel (actuele) voorbeelden en goede handvaten voor in de praktijk.
9 / 10
10 september 2024
Ron Sommers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Nuttige training met goede praktijk oefeningen.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
19 juni 2023
Niels van der Veer
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Dat het me stevige handvatten heeft gegeven over hoe ik mensen om me heen moet analyseren en mijn communicatiestijl op ieder individu moet aanpassen.
10 / 10
25 mei 2023
Aimane Ben Salah
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Hele aardige trainer die heel goed weet hoe hij praat en handelt en heel duidelijk kennis heeft over het beïnvloeden van en omgaan met mensen.
8 / 10
21 maart 2023
Carrol Schenkers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden aanpak, kennis en dynamiek is positief. Afgestemd op het individu.
10 / 10
13 december 2022
Maria Goddijn - van Rijn
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Erg nuttig, duidelijke stof, duidelijke en behulpzame online leeromgeving en een goede praktijk gerichte docent.
9 / 10
28 november 2022
Kenny Oenema
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Dat de training zeer interactief is en dat er veel gelachen wordt tijdens het leren.
9 / 10
17 november 2022
Ronald Kerkhoff
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Een hele fijne training die heel praktisch was en die gegeven werd door een zeer bekwame trainer.
9 / 10
17 november 2022
Andy
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden De trainer bood het materiaal erg levendig en divers aan, waardoor het materiaal via verschillende kanalen werd aangeboden (erin werd gemasseerd). Dit heb ik als...
8 / 10
17 november 2022
Sitie Zhang
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Het was een interactieve training met veel aandacht voor de behoeften van de cursisten. Er was veel ruimte voor inbreng en de trainingsdagen waren dynamisch....
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
28 september 2022
Elga van Dartel
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Praktische training, veel inzichten en handvatten om mee aan de slag te gaan.
9 / 10
28 september 2022
Joep Verboven
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Erg waardevol met veel (zelf) inzichten.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
Toon meer reviews