Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
11 september 2024
Maartje Van Dijk
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
De training was duidelijk, interessant en efficiënt.
9 / 10
11 september 2024
Joey V
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Heel leerzaam, en Annet legt alles heel duidelijk uit en geeft heel goed advies en tips. Ze heeft heel veel geduld en zorgt er goed...
9 / 10
11 september 2024
Mark Boerboom
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Mooi klein groepje, met een trainster die veel kennis heeft en je aandacht erbij houdt gedurende de gehele training. De basis geleerd om een gesprekcyclus...
10 / 10
31 januari 2024
Wilma Captein
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Je leert veel over jezelf in deze cursus en hoe je de gesprekken beter kunt aanpakken. Veel persoonlijke ervaringen van de andere cursisten waar je...
10 / 10
10 oktober 2023
Mick Andreas
Training De vakman als accountmanager
Leuke trainer en groep. Iedereen deed leuk mee. En enorm interessant!
9 / 10
10 oktober 2023
Danny Saathoff
Training De vakman als accountmanager
Zeer interessante training. Interactief en heel toegankelijk.
9 / 10
01 juli 2023
Maikel van Neerven
Training De vakman als accountmanager
Echt een aanrader. Het geeft je meer duidelijkheid over hoe je personen kan benaderen. Trainster was duidelijk en informatief!
8 / 10
28 juni 2023
Joeri Maters
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Fijne interactieve training waarmee veel kanten van beoordelen en interactie wordt behandeld.
9 / 10
28 juni 2023
Enver Tiryaki
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Leuke interactieve training met ruimte voor eigen inbreng.
9 / 10
28 juni 2023
Dido Janssen
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
De fijne leerzame sfeer, de formulieren waar we op terug kunnen vallen, goede afwisseling praktijk en theorie. Fijne cursus begeleider.
8 / 10
28 juni 2023
Aad Benschop
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Leerzame training waar je een goed functionerings en beoordelingsgesprek kan inrichten.
8 / 10
22 mei 2023
Stef Van Vugt
Training De vakman als accountmanager
De trainer pakte het heel goed aan. Ik zou graag nog eens een training boeken.
9 / 10
22 mei 2023
Jan van Iperen
Training De vakman als accountmanager
De groepsdynamiek, praktijkvoorbeelden en de interactie was echt top! Ik heb geleerd meer eigenwaarde te creëren en daarmee dus naar budgetten en beslisdata te vragen....
8 / 10
22 mei 2023
Ruud Meulen
Training De vakman als accountmanager
Het was een leerzame en prettige training.
10 / 10
08 mei 2023
J.S Hoyos Acosta
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Deze training is echt een aanrader, je krijgt onder andere meer inzicht over hoe functioneringsgesprekken op een goede wijze begeleid kunnen worden.
10 / 10
25 april 2023
Jhonathan Stuart Hoyos Acosta
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Een aanrader als je wilt ontwikkelen en nieuwe aspecten wilt leren over functioneringsgesprekken!
8 / 10
14 december 2022
Erik Gunther
Training De vakman als accountmanager
Aardige kundige trainer. Duidelijke stof en veel aandacht voor de theoretische kant.
9 / 10
14 december 2022
T.J.B. Davits
Training De vakman als accountmanager
Leuke diverse groep, leren hoe welke problemen/uitdagingen er zijn in verschillende functies en branches. Theorie afgewisseld met praktijk. Trainer die je uitdaagt en probeert de...
8 / 10
14 december 2022
Ludo Maenen
Training De vakman als accountmanager
Zeker gaan doen zeer interessant.
8 / 10
13 december 2022
Saskia Plug
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Gezellige club mensen om mee samen te werken. De trainer zorgt voor een veilig klimaat en geeft iedereen aandacht en tijd. Knap gedaan!