Zoek op thema en training
Thema
Training
10 / 10
10 maart 2025
Mats Schouten
Opleiding Middle Management B Het was meer/lastiger als MMA en een mooie voortzetting hierop!
8 / 10
09 juli 2024
Ivo Koster
Opleiding Middle Management B Wanneer je je echt wil verdiepen in de ontwikkeling van je team is deze opleiding ideaal.
9 / 10
09 juli 2024
Mark Hummel
Opleiding Middle Management B Enorm veel handvaten om je vak als leidinggevende beter in te vullen.
9 / 10
21 maart 2024
Paul Geerts
Opleiding Middle Management B Ik heb door deze training meer het besef in wat ik doe en waarom ik het doe binnen mijn teamleider rol. Veel inzichten in theorieën...
8 / 10
27 februari 2024
Ray Stuppek
Opleiding Middle Management B Erg leerzaam en de training was goed volgbaar/begrijpbaar.
8 / 10
27 februari 2024
Johan Wullms
Opleiding Middle Management B Je leert veel over jezelf en de eigenschappen van de mensen om je heen.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
31 oktober 2023
Rik Van der Eijk
Opfriscursus Nederlands schrijven Erg verstandig om dit te volgen.
8 / 10
29 juni 2023
Gemma Borst
Opfriscursus Nederlands schrijven Dat het zeker een aanrader is voor een opfris van de nederlandse taal in de basis.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
Toon meer reviews