Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
11 september 2024
Maartje Van Dijk
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
De training was duidelijk, interessant en efficiënt.
9 / 10
11 september 2024
Joey V
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Heel leerzaam, en Annet legt alles heel duidelijk uit en geeft heel goed advies en tips. Ze heeft heel veel geduld en zorgt er goed...
9 / 10
11 september 2024
Mark Boerboom
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Mooi klein groepje, met een trainster die veel kennis heeft en je aandacht erbij houdt gedurende de gehele training. De basis geleerd om een gesprekcyclus...
10 / 10
25 juni 2024
Rick Simmerman
Training De monteur als ambassadeur
Het is niet gemakkelijk, maar wel heel erg waardevol voor ontwikkeling, van zowel eigen als voor organisatie!
9 / 10
25 juni 2024
Patrick Uckert
Training De monteur als ambassadeur
Heel leerzaam. De kennis en uitleg van de trainer zijn heel goed.
9 / 10
25 juni 2024
Lotte Barth
Training De monteur als ambassadeur
Een hele fijne training met veel handvaten voor in de praktijk
9 / 10
25 juni 2024
Sandra Schimmel
Training De monteur als ambassadeur
Deze training sluit goed aan op de praktijk. Lesstof is direct toepasbaar.
9 / 10
25 juni 2024
Ricardo Zevenbergen
Training De monteur als ambassadeur
Leerzame en interactieve lessen. Kundige docente die je veel tips en trics kan leren.
9 / 10
18 juni 2024
Mandy Thevissen
Training De monteur als ambassadeur
Fijne dag invulling door de trainster, afwisseling van theorie met praktische opdrachten was vooral heel prettig. Ruimte voor aanvullende info van medecursisten, wat ook heel...
10 / 10
31 januari 2024
Wilma Captein
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Je leert veel over jezelf in deze cursus en hoe je de gesprekken beter kunt aanpakken. Veel persoonlijke ervaringen van de andere cursisten waar je...
9 / 10
15 november 2023
Erik Kol
Training De monteur als ambassadeur
Het was erg interessant, leerzaam, en je hebt een verreikende kijk naar jezelf.
8 / 10
15 november 2023
Dick Boersma
Training De monteur als ambassadeur
Leerzame training om beter te communiceren met medewerkers en klanten.
10 / 10
15 november 2023
Erwin Kleinjan
Training De monteur als ambassadeur
Interessant en een eyeopener. Het is zelfs soms confronterend.
8 / 10
15 november 2023
Elwin Johannes
Training De monteur als ambassadeur
Een erg informatieve en interessante cursus.
8 / 10
30 oktober 2023
Nick Wit
Training De monteur als ambassadeur
Het is een hele interessante training om hoe je met mensen in gesprek kan gaan.
9 / 10
30 oktober 2023
Rien Bogerd
Training De monteur als ambassadeur
Boeiende cursus om meer inzicht te krijgen in de rol communicatie. En hoe je door vragen anders te stellen meer kan bereiken.
8 / 10
28 juni 2023
Joeri Maters
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Fijne interactieve training waarmee veel kanten van beoordelen en interactie wordt behandeld.
9 / 10
28 juni 2023
Enver Tiryaki
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Leuke interactieve training met ruimte voor eigen inbreng.
9 / 10
28 juni 2023
Dido Janssen
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
De fijne leerzame sfeer, de formulieren waar we op terug kunnen vallen, goede afwisseling praktijk en theorie. Fijne cursus begeleider.
8 / 10
28 juni 2023
Aad Benschop
Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Leerzame training waar je een goed functionerings en beoordelingsgesprek kan inrichten.