Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
10 / 10
09 juli 2024
Tim de Jong
Opleiding Middle Management B
Ontzettend leerzame training!
8 / 10
09 juli 2024
Ivo Koster
Opleiding Middle Management B
Wanneer je je echt wil verdiepen in de ontwikkeling van je team is deze opleiding ideaal.
9 / 10
09 juli 2024
Mark Hummel
Opleiding Middle Management B
Enorm veel handvaten om je vak als leidinggevende beter in te vullen.
9 / 10
21 maart 2024
Paul Geerts
Opleiding Middle Management B
Ik heb door deze training meer het besef in wat ik doe en waarom ik het doe binnen mijn teamleider rol. Veel inzichten in theorieën...
8 / 10
27 februari 2024
Johan Wullms
Opleiding Middle Management B
Je leert veel over jezelf en de eigenschappen van de mensen om je heen.
8 / 10
27 februari 2024
Ray Stuppek
Opleiding Middle Management B
Erg leerzaam en de training was goed volgbaar/begrijpbaar.
8 / 10
08 februari 2024
John OBrien
Middle Management A - Course
The trainer was excellent and very knowledgeable. The exercises where sufficient enough for the course not to be too stressful and to be manageable.
10 / 10
08 februari 2024
Emil Grigorov
Middle Management A - Course
Creat class, bring alot of knowledge. And best part was the practice. No boring theory.
10 / 10
10 oktober 2023
Mick Andreas
Training De vakman als accountmanager
Leuke trainer en groep. Iedereen deed leuk mee. En enorm interessant!
9 / 10
10 oktober 2023
Danny Saathoff
Training De vakman als accountmanager
Zeer interessante training. Interactief en heel toegankelijk.
9 / 10
01 juli 2023
Maikel van Neerven
Training De vakman als accountmanager
Echt een aanrader. Het geeft je meer duidelijkheid over hoe je personen kan benaderen. Trainster was duidelijk en informatief!
8 / 10
22 mei 2023
Stef Van Vugt
Training De vakman als accountmanager
De trainer pakte het heel goed aan. Ik zou graag nog eens een training boeken.
9 / 10
22 mei 2023
Jan van Iperen
Training De vakman als accountmanager
De groepsdynamiek, praktijkvoorbeelden en de interactie was echt top! Ik heb geleerd meer eigenwaarde te creëren en daarmee dus naar budgetten en beslisdata te vragen....
8 / 10
22 mei 2023
Ruud Meulen
Training De vakman als accountmanager
Het was een leerzame en prettige training.
8 / 10
14 december 2022
Erik Gunther
Training De vakman als accountmanager
Aardige kundige trainer. Duidelijke stof en veel aandacht voor de theoretische kant.
9 / 10
14 december 2022
T.J.B. Davits
Training De vakman als accountmanager
Leuke diverse groep, leren hoe welke problemen/uitdagingen er zijn in verschillende functies en branches. Theorie afgewisseld met praktijk. Trainer die je uitdaagt en probeert de...
8 / 10
14 december 2022
Ludo Maenen
Training De vakman als accountmanager
Zeker gaan doen zeer interessant.
9 / 10
04 oktober 2022
Jan Nijgh
Training De vakman als accountmanager
Positieve aanpak met nadruk op de persoonlijke aandacht.
8 / 10
24 juni 2022
Willem Cammel
Training De vakman als accountmanager
De trainer gaf alle ruimte om vragen te stellen. De onderlinge dynamiek groeide tijdens de training, dit had even tijd nodig. Een goede afwisseling in...
8 / 10
24 juni 2022
Jelle Joosen
Training De vakman als accountmanager
Het oefenen van gesprekken en technieken is erg effectief.