Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
17 september 2024
Bart de Vroom
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Deze training is uitermate geschikt voor mensen die beter willen worden in het (her)kennen van de eigen communicatiestijlen / voorkeuren, maar zeker ook in die...
9 / 10
10 september 2024
Ron Sommers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Nuttige training met goede praktijk oefeningen.
9 / 10
10 september 2024
Christina Monier
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Goede training, veel (actuele) voorbeelden en goede handvaten voor in de praktijk.
8 / 10
02 april 2024
Kamal Rahimbaksh
Training Commerciële binnendienst
Leerzaam traject en de sfeer was ook gezellig.
9 / 10
02 april 2024
Maayke ten Tusscher
Training Commerciële binnendienst
Enthousiaste aanpak, ruimte voor wat lol met elkaar. Ook was het Leuk om uit te wisselen met anderen. Leerzaam en een eye opener.
8 / 10
02 april 2024
Maya De Haas
Training Commerciële binnendienst
Leerzame training, gezellige trainster met veel kennis over het vak.
9 / 10
06 november 2023
Mark Elsendoorn
Training Commerciële binnendienst
Interactief, energiek en gezellig. Erg waardevol voor iedereen in de sales.
9 / 10
06 november 2023
Robbin Klein Gunnewiek
Training Commerciële binnendienst
Erg leerzaam en een leuke interactieve training. Geen urenlange presentaties. Een kleine groep waardoor er veel contact is.
9 / 10
06 november 2023
Remco Eversen
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training. Niet alleen maar luisteren, maar met opdrachten de stof leren.
8 / 10
25 oktober 2023
Daniel Cazemier
Training Commerciële binnendienst
Meer bewust worden van de communicatie met de klant.
8 / 10
19 juni 2023
Niels van der Veer
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Dat het me stevige handvatten heeft gegeven over hoe ik mensen om me heen moet analyseren en mijn communicatiestijl op ieder individu moet aanpassen.
10 / 10
25 mei 2023
Aimane Ben Salah
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Hele aardige trainer die heel goed weet hoe hij praat en handelt en heel duidelijk kennis heeft over het beïnvloeden van en omgaan met mensen.
8 / 10
21 maart 2023
Carrol Schenkers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
aanpak, kennis en dynamiek is positief. Afgestemd op het individu.
10 / 10
13 december 2022
Maria Goddijn - van Rijn
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Erg nuttig, duidelijke stof, duidelijke en behulpzame online leeromgeving en een goede praktijk gerichte docent.
9 / 10
28 november 2022
Kenny Oenema
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Dat de training zeer interactief is en dat er veel gelachen wordt tijdens het leren.
8 / 10
17 november 2022
Sitie Zhang
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Het was een interactieve training met veel aandacht voor de behoeften van de cursisten. Er was veel ruimte voor inbreng en de trainingsdagen waren dynamisch....
9 / 10
17 november 2022
Ronald Kerkhoff
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Een hele fijne training die heel praktisch was en die gegeven werd door een zeer bekwame trainer.
9 / 10
17 november 2022
Andy
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
De trainer bood het materiaal erg levendig en divers aan, waardoor het materiaal via verschillende kanalen werd aangeboden (erin werd gemasseerd). Dit heb ik als...
9 / 10
11 november 2022
Maarten Heijmans
Training Commerciële binnendienst
Dat ik er veel mee opgeschoten ben en dat ik er veel aan heb gehad.
9 / 10
13 oktober 2022
Laura Heuven
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training in een kleine groep met persoonlijke aandacht en in een informele sfeer.