Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Training Verbindend communiceren Cursus Presenteren Cursus Slimmer werken met ChatGPT Cursus Contentcreatie met AI Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Training Samenwerken in de zorg met plezier Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
05 december 2024
Maxiem Zielman
Training Coachend leidinggeven
Goeie interactieve training waar je uitgedaagd wordt om na te denken over je manier van leiding geven gekoppeld aan voorbeelden die je uit je eigen...
9 / 10
25 juni 2024
Patrick Uckert
Training De monteur als ambassadeur
Heel leerzaam. De kennis en uitleg van de trainer zijn heel goed.
9 / 10
25 juni 2024
Lotte Barth
Training De monteur als ambassadeur
Een hele fijne training met veel handvaten voor in de praktijk
9 / 10
25 juni 2024
Sandra Schimmel
Training De monteur als ambassadeur
Deze training sluit goed aan op de praktijk. Lesstof is direct toepasbaar.
9 / 10
25 juni 2024
Ricardo Zevenbergen
Training De monteur als ambassadeur
Leerzame en interactieve lessen. Kundige docente die je veel tips en trics kan leren.
10 / 10
25 juni 2024
Rick Simmerman
Training De monteur als ambassadeur
Het is niet gemakkelijk, maar wel heel erg waardevol voor ontwikkeling, van zowel eigen als voor organisatie!
9 / 10
18 juni 2024
Mandy Thevissen
Training De monteur als ambassadeur
Fijne dag invulling door de trainster, afwisseling van theorie met praktische opdrachten was vooral heel prettig. Ruimte voor aanvullende info van medecursisten, wat ook heel...
8 / 10
03 april 2024
Chris van Kooij
Training Adviserend verkopen
Leuke training en het geeft je veel inspiratie om jezelf te verbeteren.
10 / 10
03 april 2024
Jessica Kolf
Training Adviserend verkopen
Deze training is echt heel goed en kan een goede toevoeging zijn.
8 / 10
03 april 2024
Gino Puit
Training Adviserend verkopen
Erg leerzaam. Je leert veel over jezelf en hoe je dit kan gebruiken in een verkoopgesprek.
8 / 10
13 december 2023
M. Van Diepen
Training Coachend leidinggeven
Praktische handvatten. Erg goede gelegenheid om te oefenen op elkaar.
8 / 10
13 december 2023
Steven Kesler
Training Coachend leidinggeven
Deze training doet je écht anders denken in vorm van communicatie, houding en openheid richting je collega’s. Ik heb er zeker iets aan gehad.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
01 december 2023
Leon Leon de haan
Training Coachend leidinggeven
Veel geleerd hoe mensen te benaderen en een stukje zelfreflectie meegenomen.
8 / 10
15 november 2023
Elwin Johannes
Training De monteur als ambassadeur
Een erg informatieve en interessante cursus.
9 / 10
15 november 2023
Erik Kol
Training De monteur als ambassadeur
Het was erg interessant, leerzaam, en je hebt een verreikende kijk naar jezelf.
8 / 10
15 november 2023
Dick Boersma
Training De monteur als ambassadeur
Leerzame training om beter te communiceren met medewerkers en klanten.
10 / 10
15 november 2023
Erwin Kleinjan
Training De monteur als ambassadeur
Interessant en een eyeopener. Het is zelfs soms confronterend.