Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, de verdieping Practical Management on the workfloor, in-depth Training De effectieve teamleider Training Leiderschap in de zorg Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Cursus AI implementeren in de organisatie Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Training Verbindend communiceren Cursus Presenteren Cursus Slimmer werken met ChatGPT Cursus Contentcreatie met AI Impactvol communiceren voor leidinggevenden in de zorg Training Samenwerken in de zorg met plezier Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
08 februari 2024
John OBrien
Middle Management A - Course
The trainer was excellent and very knowledgeable. The exercises where sufficient enough for the course not to be too stressful and to be manageable.
10 / 10
08 februari 2024
Emil Grigorov
Middle Management A - Course
Creat class, bring alot of knowledge. And best part was the practice. No boring theory.
8 / 10
14 april 2022
Carla van den Heuvel
Middle Management A - Course
Fijne, krachtige trainer. Groep heel snel aan elkaar gewaagd ondanks maar 1 lesdag. Inhoud echt verhelderend. Fijn om van vakmensen inhoudelijk te leren. En te...
8 / 10
31 maart 2022
Juan Peñas Pérez
Opleiding Middle Management C
Goede training, erg leerzaam, goed geregeld.
8 / 10
31 maart 2022
Theo van Dijk
Opleiding Middle Management C
Leuke opleiding met veel ruimte voor de praktijk om de lesstof heen. Ook goed voor je algemene ontwikkeling.
8 / 10
10 juli 2019
Marcel van Est
Opleiding Middle Management C
Dynamisch, sluit goed aan bij de behoeften, open sfeer.
10 / 10
10 juli 2019
Marco Overeem
Opleiding Middle Management C
Ik ben heel enthousiast over de opleiding Middle Management C. Naast de uitstekende lesstof inhoud, ben ik heel tevreden over de trainers Hennie Schreurs en...
8 / 10
20 februari 2019
Marco Peeters
Opleiding Middle Management C
De verwachting van de onderwerpen kwamen ook aan bod.
9 / 10
20 februari 2019
Gerard Montizaan
Opleiding Middle Management C
Goede bruikbare stof en goede trainers.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste
De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
8 / 10
16 juli 2016
Alwin Pfaller
Opleiding Middle Management C
Goed verzorgd
8 / 10
11 april 2016
Hannie Elgersma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leuk.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Nuttig en leerzaam
8 / 10
24 november 2015
Elly Hermsen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heel goed, training/cursus is perfect gegeven door de trainer.