Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
18 maart 2025
Anika de Haan
Training Omgaan met generatieverschillen Leuke praktijkvoorbeelden gekregen. De interactie heeft nieuwe inzichten gegeven. Ik volg altijd met veel plezier de webinars en trainingen!
9 / 10
06 december 2024
Brita van den Bos
Cursus Train de trainer Veilige omgeving gericht op de praktijk en het creëren van eigen inzichten.
9 / 10
06 december 2024
Henk Louter
Cursus Train de trainer Een zeer leerzame training met hulpzame tips. Een prettige leeromgeving met professionele begeleiding.
8 / 10
04 december 2024
Martine Visser
Training Omgaan met generatieverschillen Inspirerend en vergoten bewustzijn van de plussen en minnen per generatie en waar dit vandaan komt.. en hoe je elkaar kan gaan vinden om te...
9 / 10
03 december 2024
Marianne De Boer
Training Impactvolle gesprekken voeren Zeer enthousiaste trainer. Veel informatie en praktijk voorbeelden. Hier ga ik zeker mee/aan werken.
9 / 10
27 november 2024
Ruben De Wit
Training Omgaan met generatieverschillen Erg inzichtelijk over gedragspatronen in verschillende culturen op de werkvloer.
9 / 10
27 november 2024
Ruben De Wit
Training Omgaan met generatieverschillen Inzichtelijk over gedragspatronen in verschillende culturen op de werkvloer.
9 / 10
16 mei 2024
Marco Mehagnoul
Cursus Train de trainer Een training wat je bewust maakt. Het laat je leren wat groepsdynamiek kan doen voor je training.
9 / 10
05 januari 2024
Ashley Gravenberch
Training Impactvolle gesprekken voeren Je leert hoe de mens qua doen en laten in elkaar zit. Je leert wat een houding van een persoon betekent.
10 / 10
05 januari 2024
Marsha Regensburg
Training Impactvolle gesprekken voeren Zeer waardevolle training met goede oefeningen.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
20 april 2023
Jan Terlouw
Cursus Train de trainer Zeer goede training met een leuke spontane coach. Je leert tijdens deze training ook veel van je medestudenten!
8 / 10
20 april 2023
Eric Bosma
Cursus Train de trainer Door de samenwerking met anderen heb ik extra veel geleerd van deze cursus
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
Toon meer reviews