Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
16 mei 2024
Marco Mehagnoul
Cursus Train de trainer
Een training wat je bewust maakt. Het laat je leren wat groepsdynamiek kan doen voor je training.
8 / 10
14 december 2023
Eline Van Krimpen
Training Feedback geven
Heel leerzaam, geeft veel inzicht in mensen, gedragen en manieren om beter te worden in communicatie. Fijn dat ik een kleine groep had. Veel diverse...
10 / 10
14 december 2023
Joop Groeneweg
Training Feedback geven
Vond de filmpjes over gedrag en hoe daar mee om te gaan erg fijn. Fijne groep en zeer goede trainer.
10 / 10
26 juni 2023
Leanne Dihne
Training Feedback geven
Leerzaam, leuk, speels, goede rollenspellen, goede handvaten en praktijkgerichte aanpak in plaats van alleen maar theorie. De trainer was super leuk.
8 / 10
20 april 2023
Leo De bruijn
Cursus Train de trainer
Super leuke en interactieve cursus
8 / 10
20 april 2023
Jan Terlouw
Cursus Train de trainer
Zeer goede training met een leuke spontane coach. Je leert tijdens deze training ook veel van je medestudenten!
8 / 10
20 april 2023
Eric Bosma
Cursus Train de trainer
Door de samenwerking met anderen heb ik extra veel geleerd van deze cursus
9 / 10
15 februari 2023
Nanja van Roovert
Training Feedback geven
Concrete tips en oefeningen, ruimte voor interactie, vragen, veilige positieve sfeer.
8 / 10
15 februari 2023
Karen Spekhorst
Training Feedback geven
Heel informatief. De website in volledig. De trainer is open en vriendelijk. Heeft leuke beeldende voorbeelden. Laat ons als cursisten oefenen en praten. Werkvormen zijn...
10 / 10
15 februari 2023
Ibrahim Kucukbiyik
Training Feedback geven
Goede training en zou ik zeker aanraden voor mijn overige collega’s!
8 / 10
20 oktober 2022
Eric van Aalst
Cursus Train de trainer
Een zeer praktische training.
8 / 10
06 december 2021
Jos Sannen
Cursus Train de trainer
Zeer nuttige training. Hard werken maar toch soort van ontspannen sfeer. Veel praktische tips & tops, ga dit zeker kunnen gebruiken in de praktijk. Helaas...
9 / 10
06 december 2021
André Rodermond
Cursus Train de trainer
De training was zeer leerzaam. Dit kwam zeker door de trainer en ook door de interactie in de groep (vaak geactiveerd door de docent).
10 / 10
16 mei 2024
Edwin Van Beek
Cursus Train de trainer
Super interessant
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste
De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
8 / 10
11 april 2016
Hannie Elgersma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leuk.