Zoek op thema en training
Thema
Training
10 / 10
08 februari 2024
Emil Grigorov
Middle Management A - Course Creat class, bring alot of knowledge. And best part was the practice. No boring theory.
8 / 10
08 februari 2024
John OBrien
Middle Management A - Course The trainer was excellent and very knowledgeable. The exercises where sufficient enough for the course not to be too stressful and to be manageable.
8 / 10
14 april 2022
Carla van den Heuvel
Middle Management A - Course Fijne, krachtige trainer. Groep heel snel aan elkaar gewaagd ondanks maar 1 lesdag. Inhoud echt verhelderend. Fijn om van vakmensen inhoudelijk te leren. En te...
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Ik zou de training aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige...
8 / 10
12 april 2021
Marco Peters
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Zeer leerzame en nuttige opleiding, waarbij alle facetten op servicevlak aan bod komen. Met veel ruimte voor eigen input en interactie met collega managers.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
Toon meer reviews