Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
01 december 2023
Funs Ubaghs
Training Omgaan met agressie Het was zeker de moeite waard om deze cursus te volgen.
10 / 10
01 februari 2022
Kitty de Vos
Training Omgaan met agressie De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
10 / 10
01 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Omgaan met agressie De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
10 / 10
04 mei 2020
Björn Edelenbos
Training Effectief communiceren voor OR-leden Goede compacte cursus om beginselen van een goede OR mee te krijgen. Nu verder oppakken.
9 / 10
25 maart 2020
Martine de Bree
Training Effectief communiceren voor OR-leden Ik vond de sfeer tijdens de training erg prettig en het feit dat het een klein groepje was heb ik als positief ervaren.
9 / 10
04 maart 2015
Erik de Haan
Training Effectief communiceren voor OR-leden De training was overzichtelijk, duidelijk, inspirerend en niet te lang of te kort! Kortom duidelijk en zeer leerzaam.
8 / 10
26 februari 2015
Annette van der Laan
Training Effectief communiceren voor OR-leden De training was goed opgezet en ging in op wensen van de deelnemers!
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste Zeer goed.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste Nuttig en leerzaam
8 / 10
24 november 2015
Elly Hermsen
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heel goed, training/cursus is perfect gegeven door de trainer.
8 / 10
11 juli 2015
Klaas Mensch
Training De professionele telefoniste en receptioniste Duidelijk en leerzaam.
8 / 10
07 juli 2015
Diana Borgstein-Kluinhaar
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het zijn twee leerzame en leuke dagen geweest.
Toon meer reviews