Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
10 oktober 2024
Sylvia Bruning
Training Onboarding Leuke training vooral de fysieke dag. Leuk en afwisselend qua werkvormen.
8 / 10
10 oktober 2024
AnneMarie Ritter
Training Onboarding Het is een praktische training waar je direct mee aan de slag kunt!
8 / 10
01 december 2023
Funs Ubaghs
Training Omgaan met agressie Het was zeker de moeite waard om deze cursus te volgen.
8 / 10
13 juni 2023
Annemarie van der Linden
Training Onboarding Praktische training met goede tips. Groepsdynamiek was prima. Wellicht in ons geval omdat de meesten uit dezelfde soort branche komen.
10 / 10
01 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Omgaan met agressie De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
10 / 10
01 februari 2022
Kitty de Vos
Training Omgaan met agressie De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
10 / 10
04 mei 2020
Björn Edelenbos
Training Effectief communiceren voor OR-leden Goede compacte cursus om beginselen van een goede OR mee te krijgen. Nu verder oppakken.
9 / 10
25 maart 2020
Martine de Bree
Training Effectief communiceren voor OR-leden Ik vond de sfeer tijdens de training erg prettig en het feit dat het een klein groepje was heb ik als positief ervaren.
9 / 10
04 maart 2015
Erik de Haan
Training Effectief communiceren voor OR-leden De training was overzichtelijk, duidelijk, inspirerend en niet te lang of te kort! Kortom duidelijk en zeer leerzaam.
8 / 10
26 februari 2015
Annette van der Laan
Training Effectief communiceren voor OR-leden De training was goed opgezet en ging in op wensen van de deelnemers!
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste Nuttig en leerzaam
Toon meer reviews