Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
22 mei 2024
Willeke Hofstede
Training DISC en leiderschap
Praktische training waarin veel tijd is voor/ realistische voorbeelden.
8 / 10
02 oktober 2023
Joyce Schiffers
Training DISC en leiderschap
Praktisch, meteen toepasbaar
9 / 10
19 september 2023
Elco Voogd
Training DISC en leiderschap
Deze training geeft enorm veel handvaten. De trainer bracht dit op een interactieve en interessante manier over. Het geeft enorm veel zelfinzicht en inzicht in...
8 / 10
19 september 2023
David Van Goolen
Training DISC en leiderschap
Zinvol, mits je ook wat inbrengt!
9 / 10
30 juni 2023
Lorinda de Winter
Training DISC en leiderschap
Fijne en duidelijke training. Absoluut de moeite waard om te volgen!
8 / 10
30 juni 2023
Margot Demmers
Training DISC en leiderschap
Mooie inzichten gekregen. Disc is op veel verschillende manieren in te zetten maar voor mij vooral om de ander te kunnen behandelen zoals de ander...
8 / 10
30 juni 2023
Marleen Moerman
Training DISC en leiderschap
De groep was erg gezellig. Je leert elkaar wat beter kennen en er wordt veel in de praktijk gebracht.
8 / 10
30 juni 2023
Bianca Rutten
Training DISC en leiderschap
Dat het veel inzicht geeft over gedrag stijlen en meebewegen om je eigen beweging te kunnen manifesteren.
8 / 10
25 mei 2023
Niels De Leeuw
Training DISC en leiderschap
Zeer handige en leerzame training.
9 / 10
25 mei 2023
Dolinda Koster
Training DISC en leiderschap
Ik heb duidelijke info gehad en kan daadwerkelijk hiermee aan de slag binnen het bedrijf met mijn collega's.
10 / 10
25 mei 2023
Olaf Wijnands
Training DISC en leiderschap
Zeer leerzaam in de ontwikkeling voor mijn carrière.
9 / 10
23 december 2022
Anneke de Groot
Training DISC en leiderschap
Zeer enthousiaste trainster, de 2 dagen vlogen voorbij.
8 / 10
16 november 2022
Yvonne van den Burg
Training DISC en leiderschap
Leuke training, praktijkgericht, veel voorbeelden en oefeningen. Veel geleerd over mezelf, mijn medewerkers, hun gedrag en hoe ik dat kan beïnvloeden.
8 / 10
04 oktober 2022
Peter Roos
Training DISC en leiderschap
Veel concrete voorbeelden vanuit de praktijk. Goede basis om mee verder te gaan. Trainer luistert goed naar welke doelen er gehaald moeten worden.
9 / 10
04 oktober 2022
Lindy Baltus
Training DISC en leiderschap
Kleine interactieve groep, leerzaam over de kleuren en inzicht in omgang en valkuilen. Leuke leraar qua schakelen tussen kleuren in rollenspellen, rustig en enthousiast.
10 / 10
04 oktober 2022
Ray Jagessar
Training DISC en leiderschap
Leuke training waar je leert hoe je met mensen om moet gaan.
8 / 10
26 juli 2022
Dennis Pelger
Training DISC en leiderschap
Ik heb meer inzicht gekregen in mensen die verschillende voorkeursbehoeftes hebben. Erg leerzaam om deze inzichten te krijgen, om vanuit hier mensen te benaderen en...
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Zeer goed.