Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
25 juni 2024
Sandra Schimmel
Training De monteur als ambassadeur Deze training sluit goed aan op de praktijk. Lesstof is direct toepasbaar.
9 / 10
25 juni 2024
Ricardo Zevenbergen
Training De monteur als ambassadeur Leerzame en interactieve lessen. Kundige docente die je veel tips en trics kan leren.
10 / 10
25 juni 2024
Rick Simmerman
Training De monteur als ambassadeur Het is niet gemakkelijk, maar wel heel erg waardevol voor ontwikkeling, van zowel eigen als voor organisatie!
9 / 10
25 juni 2024
Patrick Uckert
Training De monteur als ambassadeur Heel leerzaam. De kennis en uitleg van de trainer zijn heel goed.
9 / 10
25 juni 2024
Lotte Barth
Training De monteur als ambassadeur Een hele fijne training met veel handvaten voor in de praktijk
9 / 10
18 juni 2024
Mandy Thevissen
Training De monteur als ambassadeur Fijne dag invulling door de trainster, afwisseling van theorie met praktische opdrachten was vooral heel prettig. Ruimte voor aanvullende info van medecursisten, wat ook heel...
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
15 november 2023
Erik Kol
Training De monteur als ambassadeur Het was erg interessant, leerzaam, en je hebt een verreikende kijk naar jezelf.
8 / 10
15 november 2023
Dick Boersma
Training De monteur als ambassadeur Leerzame training om beter te communiceren met medewerkers en klanten.
10 / 10
15 november 2023
Erwin Kleinjan
Training De monteur als ambassadeur Interessant en een eyeopener. Het is zelfs soms confronterend.
8 / 10
15 november 2023
Elwin Johannes
Training De monteur als ambassadeur Een erg informatieve en interessante cursus.
8 / 10
30 oktober 2023
Nick Wit
Training De monteur als ambassadeur Het is een hele interessante training om hoe je met mensen in gesprek kan gaan.
9 / 10
30 oktober 2023
Rien Bogerd
Training De monteur als ambassadeur Boeiende cursus om meer inzicht te krijgen in de rol communicatie. En hoe je door vragen anders te stellen meer kan bereiken.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
Toon meer reviews