Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
18 september 2023
Jessica Verwer
Cursus Bouwrecht
Inhoud goed, prettige docent die de aandacht er goed bij weet te houden, veel praktijkvoorbeelden
9 / 10
18 september 2023
Rik van den Brink
Cursus Bouwrecht
Geeft heel veel inzicht in hoe belangrijk de juridische kant van contracten is, zonder dat je zelf een rechtenstudie moet hebben gedaan om het te...
9 / 10
26 januari 2023
Floris van Vugt
Cursus Bouwrecht
Goede docent met ruime ervaring en passie voor het vak. Handige map die je meekrijgt naar huis als naslagwerk die veel aanknopingspunten biedt voor verdere...
9 / 10
02 december 2022
Jesse van der Haas
Cursus Bouwrecht
De trainer gaf op een fijne en heldere manier les. In plaats van alleen maar door slides heen te gaan nam hij uitgebreid de tijd...
8 / 10
23 april 2021
Marcel Mertens
Cursus Bouwrecht
Goede cursus. Wel taaie stof maar met goede praktijkvoorbeelden verduidelijkt!
8,5 / 10
8,5
04 maart 2021
Wesley Smits
Cursus Bouwrecht
Prima cursus. Goede praktijkvoorbeelden en ik heb nu echt meer inhoudelijk bruikbare kennis!
8,5 / 10
8,5
17 februari 2021
Frank Ofman
Cursus Bouwrecht
Goede cursus, veel leerzame tips gekregen.
8 / 10
11 januari 2021
Arno Serier
Cursus Bouwrecht
Een zeer praktisch ingerichte cursus. Doordat het kleine aantal deelnemers was een leuke interactie tijdens de les mogelijk en bood dat veel ruimte om ervaringen...
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste
De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
8 / 10
11 april 2016
Hannie Elgersma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leuk.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
01 april 2015
Dora Vermeulen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was heel duidelijk en goed uitgelegd. Fijne training.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Nuttig en leerzaam
8 / 10
24 november 2015
Elly Hermsen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heel goed, training/cursus is perfect gegeven door de trainer.
8 / 10
11 juli 2015
Klaas Mensch
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Duidelijk en leerzaam.