Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
22 mei 2024
Maryam Kiani
Training Authentiek leiderschap
Dat ik meer inzicht heb in watvoor gedrag mensen tonen met welk disc profiel.
8 / 10
01 december 2023
Funs Ubaghs
Training Omgaan met agressie
Het was zeker de moeite waard om deze cursus te volgen.
8 / 10
06 juli 2023
Aalderd Koopmans
Training Authentiek leiderschap
Interessant om de achterliggende motivaties van jezelf en anderen te leren kennen en in jezelf op zoek te gaan naar jouw manier van leidinggeven met...
9 / 10
30 november 2022
Hans Kemink
Training Authentiek leiderschap
Leerzaam. Zeker een aanrader!
8 / 10
30 november 2022
Remco van Oosterhout
Training Authentiek leiderschap
Aanpak van de trainer is echt een 10+.
9 / 10
30 november 2022
Linda van Vugt
Training Authentiek leiderschap
Groepsdynamiek zeer goed. Veel geleerd van medecursisten. Trainster zeer fijn, duidelijk en flexibel. Informatie en opdrachten werden aangepast aan de wensen van de cursisten.
9 / 10
28 september 2022
Raymond Crawford
Training Authentiek leiderschap
Je krijgt veel goede handvaten mee die je kan toepassen in je dagelijks werk als accountmanager, omdat je ook met een diverse groep bent kan...
9 / 10
06 juli 2022
Adil Abbach
Training Authentiek leiderschap
De training was leerzaam en interactief. Er was ruimte om deels vorm te geven aan de training met andere deelnemers om het op maat te...
8 / 10
05 juli 2022
Haydar Cay
Training Authentiek leiderschap
In deze training krijg je veel informatie en oefeningen.
10 / 10
29 juni 2022
Dion Koppenol
Training Authentiek leiderschap
Kleine groep, dus de aandacht kan goed verdeeld worden wat zeer prettig is. Er is ruimte om bepaalde onderwerpen wat uitgebreider te behandelen mocht je...
9 / 10
20 mei 2022
Pierre van den Heuvel
Training Authentiek leiderschap
Goede groep die elkaar ook echt goed aanvulde. De aanpak van de trainer was effectief en voegde ook thema's toe waar we tegenaan liepen. Toch...
9 / 10
18 februari 2022
Rene Paschedag
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Erg leerzaam.
10 / 10
01 februari 2022
Maikel Jansen
Training Omgaan met agressie
Zeer leerzame cursus.
10 / 10
01 februari 2022
Kitty de Vos
Training Omgaan met agressie
De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
10 / 10
01 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Omgaan met agressie
De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Anne Veenstra
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Leerzaam en interessant.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...