Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
03 april 2024
Dave Buskes
Training Schriftelijke communicatie
Ik heb goed geleerd hoe een krachtig bericht juist wordt opgesteld.
8 / 10
03 april 2024
Goedele Furst
Training Schriftelijke communicatie
Het is een leerzame training waar je veel handvaten krijgt om beter te worden in je schriftelijke communicatie.
10 / 10
10 oktober 2023
Mick Andreas
Training De vakman als accountmanager
Leuke trainer en groep. Iedereen deed leuk mee. En enorm interessant!
9 / 10
10 oktober 2023
Danny Saathoff
Training De vakman als accountmanager
Zeer interessante training. Interactief en heel toegankelijk.
9 / 10
28 september 2023
Hub Peerboom
Training Schriftelijke communicatie
Deze training is erg waardevol voor iedereen die zich schriftelijk nog verder wil verbeteren. Ik heb in de twee trainingsdagen veel geleerd en per direct...
9 / 10
01 juli 2023
Maikel van Neerven
Training De vakman als accountmanager
Echt een aanrader. Het geeft je meer duidelijkheid over hoe je personen kan benaderen. Trainster was duidelijk en informatief!
8 / 10
22 mei 2023
Stef Van Vugt
Training De vakman als accountmanager
De trainer pakte het heel goed aan. Ik zou graag nog eens een training boeken.
9 / 10
22 mei 2023
Jan van Iperen
Training De vakman als accountmanager
De groepsdynamiek, praktijkvoorbeelden en de interactie was echt top! Ik heb geleerd meer eigenwaarde te creëren en daarmee dus naar budgetten en beslisdata te vragen....
8 / 10
22 mei 2023
Ruud Meulen
Training De vakman als accountmanager
Het was een leerzame en prettige training.
9 / 10
14 december 2022
T.J.B. Davits
Training De vakman als accountmanager
Leuke diverse groep, leren hoe welke problemen/uitdagingen er zijn in verschillende functies en branches. Theorie afgewisseld met praktijk. Trainer die je uitdaagt en probeert de...
8 / 10
14 december 2022
Ludo Maenen
Training De vakman als accountmanager
Zeker gaan doen zeer interessant.
8 / 10
14 december 2022
Erik Gunther
Training De vakman als accountmanager
Aardige kundige trainer. Duidelijke stof en veel aandacht voor de theoretische kant.
8 / 10
21 november 2022
Gertjan Bakker
Training Schriftelijke communicatie
Leerzaam, interactief en verreikend.
9 / 10
21 oktober 2022
Evelyne Tol
Training Schriftelijke communicatie
Een leerzame training. De docent is enthousiast en weet veel van de Nederlandse taal. Ik heb veel geleerd deze 2 cursusdagen. Wat ik heb geleerd...
9 / 10
04 oktober 2022
Jan Nijgh
Training De vakman als accountmanager
Positieve aanpak met nadruk op de persoonlijke aandacht.
10 / 10
22 september 2022
olesja hadziev
Training Schriftelijke communicatie
Super veel van geleerd.
8 / 10
24 juni 2022
Jelle Joosen
Training De vakman als accountmanager
Het oefenen van gesprekken en technieken is erg effectief.
8 / 10
24 juni 2022
Willem Cammel
Training De vakman als accountmanager
De trainer gaf alle ruimte om vragen te stellen. De onderlinge dynamiek groeide tijdens de training, dit had even tijd nodig. Een goede afwisseling in...
9 / 10
01 juni 2022
Enzo Kroonenburg
Training Schriftelijke communicatie
Erg nuttige training! Brengt je veel bij over schriftelijk communiceren.
9 / 10
01 juni 2022
Nesrine Eben Tauit
Training Schriftelijke communicatie
Top, leerzaam en duidelijke taal. Gewoon volgen!