Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
17 september 2024
Bart de Vroom
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Deze training is uitermate geschikt voor mensen die beter willen worden in het (her)kennen van de eigen communicatiestijlen / voorkeuren, maar zeker ook in die...
9 / 10
10 september 2024
Christina Monier
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Goede training, veel (actuele) voorbeelden en goede handvaten voor in de praktijk.
9 / 10
10 september 2024
Ron Sommers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Nuttige training met goede praktijk oefeningen.
10 / 10
10 oktober 2023
Mick Andreas
Training De vakman als accountmanager
Leuke trainer en groep. Iedereen deed leuk mee. En enorm interessant!
9 / 10
10 oktober 2023
Danny Saathoff
Training De vakman als accountmanager
Zeer interessante training. Interactief en heel toegankelijk.
9 / 10
01 juli 2023
Maikel van Neerven
Training De vakman als accountmanager
Echt een aanrader. Het geeft je meer duidelijkheid over hoe je personen kan benaderen. Trainster was duidelijk en informatief!
8 / 10
19 juni 2023
Niels van der Veer
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Dat het me stevige handvatten heeft gegeven over hoe ik mensen om me heen moet analyseren en mijn communicatiestijl op ieder individu moet aanpassen.
10 / 10
25 mei 2023
Aimane Ben Salah
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Hele aardige trainer die heel goed weet hoe hij praat en handelt en heel duidelijk kennis heeft over het beïnvloeden van en omgaan met mensen.
9 / 10
22 mei 2023
Jan van Iperen
Training De vakman als accountmanager
De groepsdynamiek, praktijkvoorbeelden en de interactie was echt top! Ik heb geleerd meer eigenwaarde te creëren en daarmee dus naar budgetten en beslisdata te vragen....
8 / 10
22 mei 2023
Ruud Meulen
Training De vakman als accountmanager
Het was een leerzame en prettige training.
8 / 10
22 mei 2023
Stef Van Vugt
Training De vakman als accountmanager
De trainer pakte het heel goed aan. Ik zou graag nog eens een training boeken.
8 / 10
21 maart 2023
Carrol Schenkers
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
aanpak, kennis en dynamiek is positief. Afgestemd op het individu.
8 / 10
14 december 2022
Erik Gunther
Training De vakman als accountmanager
Aardige kundige trainer. Duidelijke stof en veel aandacht voor de theoretische kant.
9 / 10
14 december 2022
T.J.B. Davits
Training De vakman als accountmanager
Leuke diverse groep, leren hoe welke problemen/uitdagingen er zijn in verschillende functies en branches. Theorie afgewisseld met praktijk. Trainer die je uitdaagt en probeert de...
8 / 10
14 december 2022
Ludo Maenen
Training De vakman als accountmanager
Zeker gaan doen zeer interessant.
10 / 10
13 december 2022
Maria Goddijn - van Rijn
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Erg nuttig, duidelijke stof, duidelijke en behulpzame online leeromgeving en een goede praktijk gerichte docent.
9 / 10
28 november 2022
Kenny Oenema
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Dat de training zeer interactief is en dat er veel gelachen wordt tijdens het leren.
8 / 10
17 november 2022
Sitie Zhang
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Het was een interactieve training met veel aandacht voor de behoeften van de cursisten. Er was veel ruimte voor inbreng en de trainingsdagen waren dynamisch....
9 / 10
17 november 2022
Ronald Kerkhoff
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
Een hele fijne training die heel praktisch was en die gegeven werd door een zeer bekwame trainer.
9 / 10
17 november 2022
Andy
Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden
De trainer bood het materiaal erg levendig en divers aan, waardoor het materiaal via verschillende kanalen werd aangeboden (erin werd gemasseerd). Dit heb ik als...