Per 1 januari is IPV Training & Advies samengegaan met IMK Opleidingen. Daarom word je nu doorgestuurd naar de website van IMK Opleidingen. Hier vind je hetzelfde aanbod als je gewend bent van IPV Training & Advies. Hier lees je meer informatie
AkkoordDe servicestrategie en het businessmodel van serviceverlening veranderen continu. Heb jij de behoeften en waarden van je klanten nog goed in beeld? Van servicedienstverleners wordt steeds meer verwacht dat zij de rol van ‘businesspartner’ voor hun klanten vervullen. Op de werkvloer betekent dit dat medewerkers laten merken dat zij de klant begrijpen en adequaat reageren op behoeften en vragen van klanten.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze studiegids aan! Hierin staat ons gehele aanbod van trainingen en opleidingen. Kies zelf of je deze digitaal of per post wilt ontvangen.
Vraag studiegids aanOm je als organisatie te onderscheiden van de concurrentie, heb je meer nodig dan alleen een goed product of een goede dienst. Ook klantgerichtheid en de manier waarop medewerkers overkomen bij de klant, spelen een grote rol. Zij zijn immers de visitekaartjes van het bedrijf. Het volgen van een training klantgerichtheid helpt jouw organisatie om klant- en servicegericht te werk te gaan.
Na onze training De monteur als ambassadeur zijn (service)monteurs in staat om een professionele service aan te bieden. Bovendien krijgen ze nieuwe handvaten aangereikt om zo klantgericht mogelijk te handelen. Hebben ze regelmatig te maken met agressiviteit? Kijk dan ook eens bij de training Voorkomen en de-escaleren van agressie.
Zijn er nog andere medewerkers binnen het bedrijf die baat kunnen hebben bij een training klantgerichtheid? Dan is de training Klantgericht werken en doen misschien wel ideaal voor hen. Tijdens deze training leren zij hoe groot het belang van klantgerichtheid is en hoe klantgerichtheid toe te passen in de praktijk.
Bij IMK Opleidingen bieden we tevens een opleiding klantgerichtheid aan, namelijk de opleiding Leidinggeven aan serviceteams. Deze opleiding is speciaal ontwikkeld voor managers, leidinggevenden en coördinatoren die tevens verantwoordelijk zijn voor de serviceteams binnen de organisatie. Tijdens deze opleiding krijg je als leidinggevende handvatten aangereikt om de servicedienstverlening verder te ontwikkelen en de medewerkers te ondersteunen in dit proces.
Uiteraard is het ook mogelijk om een training klantgerichtheid op maat te volgen bij IMK Opleidingen. Wij nemen de tijd om gezamenlijk met jullie de leerbehoeften van de organisatie in kaart te brengen, zodat wij de klantgerichtheid cursus volledig kunnen toespitsen op jullie situatie. Stuur ons gerust een vrijblijvende maatwerk informatieaanvraag en onze studieadviseurs nemen graag contact met je op.
Bij IMK Opleidingen bieden we praktijkcoaching aan als een waardevolle aanvulling op je training of opleiding. Met deze praktijkgerichte coaching kun je de kennis en vaardigheden die je tijdens je training hebt verworven, effectiever toepassen in je dagelijkse werkzaamheden. Dit stelt je in staat om je nieuwe skills sneller, krachtiger en duurzamer te benutten. Praktijkcoaching maakt het mogelijk om gericht te werken aan je persoonlijke leerdoelen en om je competenties verder te ontwikkelen in je werk. Je hebt de flexibiliteit om praktijkcoaching toe te voegen bij inschrijving voor een training of opleiding, deze optie blijft beschikbaar zowel tijdens als na de training. Meer informatie over praktijkcoaching vind je hier.
Gemiddelde van 182 beoordelingen
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen