Fysieke agressie - IMK Opleidingen

Zo ga je om met fysieke agressie op de werkvloer

Leer hoe je effectief en veilig omgaat met fysieke agressie op de werkvloer. Ontdek wat je kunt doen om situaties te de-escaleren en jezelf te beschermen.

Lees meer

Wat is klantgerichtheid - IMK Opleidingen

Wat is klantgerichtheid en waarom is het belangrijk?

Ontdek wat klantgerichtheid is, waarom het belangrijk is en hoe je het toepast. Leer klanten centraal stellen en de tevredenheid te vergroten.

Lees meer

verbale agressie

Omgaan met verbale agressie op de werkvloer

Leer omgaan met verbale agressie op de werkvloer. Begrijp wat het is, hoe je professioneel reageert en hoe je lastige situaties de baas blijft.

Lees meer

Waarom monteurs niet zonder communicatie skills kunnen - IMK Opleidingen

Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs

Het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden wordt weleens vergeten. We noemen 6 redenen waarom ze voor monteurs juist belangrijk zijn.

Lees meer

Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten - IMK Opleidingen

Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten

Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.

Lees meer

Servicegerichtheid - IMK Opleidingen

Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans

Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.

Lees meer

Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties - IMK Opleidingen

Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties

Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.

Lees meer

Klantgerichte organisatie - IMK Opleidingen

Klantgericht werken doe je met deze 5 tips

Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!

Lees meer

omgaan-met-agressieve-klanten

Omgaan met agressieve klanten: Tips om de situatie te de-escaleren

Krijg je in werk wel eens met gefrustreerde of agressieve klanten te maken? Leer de situatie te de-escaleren met deze tips en trick.

Lees meer