
Zo ga je om met fysieke agressie op de werkvloer
Leer hoe je effectief en veilig omgaat met fysieke agressie op de werkvloer. Ontdek wat je kunt doen om situaties te de-escaleren en jezelf te beschermen.

Wat is klantgerichtheid en waarom is het belangrijk?
Ontdek wat klantgerichtheid is, waarom het belangrijk is en hoe je het toepast. Leer klanten centraal stellen en de tevredenheid te vergroten.

Omgaan met verbale agressie op de werkvloer
Leer omgaan met verbale agressie op de werkvloer. Begrijp wat het is, hoe je professioneel reageert en hoe je lastige situaties de baas blijft.

Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden wordt weleens vergeten. We noemen 6 redenen waarom ze voor monteurs juist belangrijk zijn.

Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.

Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.

Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.

Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!

Omgaan met agressieve klanten: Tips om de situatie te de-escaleren
Krijg je in werk wel eens met gefrustreerde of agressieve klanten te maken? Leer de situatie te de-escaleren met deze tips en trick.