Soorten-agressie

10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werk

Ontdek de verschillende soorten agressie waar je tijdens je werk mee te maken kunt krijgen. Van fysieke en verbale agressie tot witteboorden intimidatie.

Lees meer

Klachten afhandelen - IMK Opleidingen

Klachtenafhandeling: de beste aanpak

Klachtenafhandeling is een kunst. Hoe pak je dit zorgvuldig aan? Deze 5 tips helpen jou om ontevreden klanten te benaderen en te bouwen aan vertrouwen.

Lees meer

Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten - IMK Opleidingen

Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten

Ontwikkel professionele vaardighen voor het omgaan met negatieve interacties in een winkelomgeving. Herkennen, voorkomen en de-escaleren staan centraal.

Lees meer

Medewerker klantcontact - IMK Opleidingen

Training Medewerker klantcontact

Leer effectief communiceren via verschillende kanalen en ontwikkel de vaardigheden voor een goed gesprek

Lees meer

Koptelefoon en microfoon - blauw groen

Eerste hulp bij omgaan met agressie – De praktische podcast van IMK Opleidingen

Agressief gedrag van anderen kan veel indruk op je maken. In deze podcast geeft trainer Han Vossen praktische tips hoe je ermee om kunt gaan.

Lees meer

Winnend team - IMK Opleidingen

Betere bedrijfsprestaties dankzij servicemedewerkers

Hoe kun jij je serviceteam goed begeleiden? En 3 tips om jouw servicebusiness nog beter te maken! Lees meer.

Lees meer

Service management verantwoordelijkheid - IMK Opleidingen

Servicemanagement: ook de verantwoordelijkheid van directie en HR

Hebben HR en het MT ook een rol in servicemanagent? JA! Lees hier meer over deze rol en krijg tips over een nog sterker servicemanagement.

Lees meer

Leidinggeven aan serviceteams - IMK Opleidingen

Opleiding Leidinggeven aan serviceteams

Leer effectief leidinggeven aan een serviceteam. Van prestaties managen tot klantgericht denken en strategische doelstellingen leren benutten

Lees meer

De monteur als ambassadeur - IMK Opleidingen

Training De monteur als ambassadeur

Leer hoe je als (service)monteur slim omgaat met klantwensen, verwachtingen en weerstand

Lees meer