10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werk
Ontdek de verschillende soorten agressie waar je tijdens je werk mee te maken kunt krijgen. Van fysieke en verbale agressie tot witteboorden intimidatie.

Klachtenafhandeling: de beste aanpak
Klachtenafhandeling is een kunst. Hoe pak je dit zorgvuldig aan? Deze 5 tips helpen jou om ontevreden klanten te benaderen en te bouwen aan vertrouwen.

Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten
Ontwikkel professionele vaardighen voor het omgaan met negatieve interacties in een winkelomgeving. Herkennen, voorkomen en de-escaleren staan centraal.

Training Medewerker klantcontact
Leer effectief communiceren via verschillende kanalen en ontwikkel de vaardigheden voor een goed gesprek

Eerste hulp bij omgaan met agressie – De praktische podcast van IMK Opleidingen
Agressief gedrag van anderen kan veel indruk op je maken. In deze podcast geeft trainer Han Vossen praktische tips hoe je ermee om kunt gaan.

Betere bedrijfsprestaties dankzij servicemedewerkers
Hoe kun jij je serviceteam goed begeleiden? En 3 tips om jouw servicebusiness nog beter te maken! Lees meer.

Servicemanagement: ook de verantwoordelijkheid van directie en HR
Hebben HR en het MT ook een rol in servicemanagent? JA! Lees hier meer over deze rol en krijg tips over een nog sterker servicemanagement.

Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Leer effectief leidinggeven aan een serviceteam. Van prestaties managen tot klantgericht denken en strategische doelstellingen leren benutten

Training De monteur als ambassadeur
Leer hoe je als (service)monteur slim omgaat met klantwensen, verwachtingen en weerstand